راهنمای انتخاب لباس


راهنمای انتخاب لباس

چگونه لباسی را انتخاب کنیم ؟


 

افرادی كه گردن های بلندی دارند

این افراد باید از یقه های ایستاده استفاده كنند مانند یقه انگلیسی ،فرنچی و یقه مردانه.

افرادی كه گردن های كوتاه دارند

از یقه های باز مانند یقه هفت،خشت و گرد استفاده كنند.

معایب شانه ها

افرادی كه شانه های كوتاه دارند باید از اپل در لباس هایشان استفاده كنند و از آستین های پفی استفاده كنند و افرادی كه شانه های پهن دارند باید از اپل استفاده نكنند ، سر شانه های چسبی داشته باشند و از آستین بارانی استفاده كنند.

معایب بالا تنه

كسانی كه بالا تنه های بلندی دارند باید بیشتر از بلوز و دامن استفاده كنند و از لباس هایی كه از زیر سینه شروع می شود بیشتر استفاده كنند . كسانی كه بالا تنه های كوتاهی دارند باید بیشتر از لباس های سرهم استفاده كنند.

شكم بزرگ

این افراد باید روی شكم را ساسون ندهند و برای شلوار و یا دامن از كمر استفاده نكنند و كمر سر خود بدهند و از لباس های راه دار عمودی استفاده كنند .

معایب قد

قد بلند ها از لباس های فن و كمی گشاد با رنگ روشن استفاده كنند . از بلوز و دامن استفاده نمایند و ماكسی یا لباس های یك سره و بلند نپوشند و قد كوتاه ها لباس معمولی ، دامن بلند و رنگ تیره استفاده كنند.

معایب لاغری و چاقی

افرادی كه لاغر می باشند باید از لباس های چین دار ،رنگ روشن ، پارچه های لباس شب ، و از لباس هایی با گل های درشت استفاده كنند . افرادی كه چاق می باشند از لباس های تنگ و تیره استفاده كنند و اگر از لباس های طرح دار می خواهند استفاده كنند باید از طرح های ریز استفاده كنند و از پار چه های راهدار با راه های عمودی استفاده كنند .

آستین

افرادی كه دست های پر دارند می توانند از آستین های كوتاه بیشتر استفاده كنند و افرادی كه دست های لاغری دارند آستین های بلند و پاكتی بپوشند .

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *