لباس مناسب اندام خود را بپوشید


مناسب اندام خود را بپوشید

اندام خانم ها بسیار متغیر است و در شکل و سایزهای متفاوتی هستند بنابراین باید ابتدا نوع دقیق اندام خود را بشناسید و سپس لباس مناسب اندام خود را پیدا کنید. زیرا اندام شما هر شکلی هم که باشد اگر لباس مناسبی انتخاب نکنید می تواند استایل بدی برای شما بسازد.

ابتدا باید نوع اندام خود را مشخص کنید. به انحناهای بدنتان و سایز دور کمر، باسن و دور سینه توجه داشته باشید. اندازه های خود را با متر بگیرید. هیچ اندامی بهترین یا بدترین نیست بلکه اندام ها متفاوتند و شما هر شکل اندامی که داشته باشید با ورزش و رژیم غذایی می توانید به حالت بهترین خود درآیید.

قبل از انتخاب هر لباس خانم ها باید اول آناتومی و فرم بدن خود را بشناسند بدن شما شبیه کدام یک از اشکال هندسی و یا میوه است؟

اگر اندام گلابی دارید:

اگر شکل و فرم بدن تان به گونه ای است که پایین تنه پرتری نسبت به بالاتنه دارید. که حدود ۲۰ درصد از زنان این نوع از اندام را دارند. شانه های باریک تر و کناره های ران پا پرتر است.

نکات لباس پوشیدن گلابی ها:

هر نوع ترفندی که برای لباس پوشیدن نیاز دارید بزرگ تر نشان دادن سرشانه هاست. از لباس هایی استفاده کنید که مانند کت ها سرشانه های برجسته ای داشته باشند. هم چنین از شلوارهایی استفاده کنید که در بخش مچ پا نیز کمی آزاد هستند و پاها راسته دیده می شوند.

اگر اندام سیبی دارید:

به طور کلی این اندام جز مدل هایی است که بالاتنه پرتر از پایین تنه است که معمولا ۱۴ درصد زنان این شکل اندام را دارند که دور سینه چند سانت بزرگتر از دور باسن است. وزن بیشتر بدن در اطراف قفسه سینه شما و بخش میانی متمرکز شده است. ممکن است دست ها و پاهای باریک تری نسبت به کل بدن داشته باشید.

نکات لباس پوشیدن سیب ها :

شما باید لباس هایی بپوشید که تمرکز را از بخش میانی به سایر قسمت ها انتقال دهید. جزئیات بخش های بالا و پایینی بدنتان را نگه دارید برای شما لباس های یقه ی V مناسب هستند. توجه را به سمت گردن خود می کشید، گردن بندهای زیبا و نسبتا بزرگ انتخاب کنید.

برای انتخاب شلوار می توانید سراغ دمپا گشاد یا شلوارهای اسکینی بروید. لباس هایی را انتخاب نکنید که در میانه ی بدن کمر بسته می شود به این ترتیب بیشتر شما را سیبی می کند.

اگر اندام مستطیلی دارید:

حدود ۴۶ درصد از زنان این نوع اندام را دارند اندام مستقیم و مستطیلی که شانه های مستطحی دارید و کمر و سرشانه ها همراستا هستند. یعنی منحنی قابل توجهی در هیچ یک از نقاط بدن مشاهده نمی کنید.

نکات لباس پوشیدن مستطیل ها :

شما باید به بدن خود انحنا اضافه کنید این کار را با شیوه های مختلف انجام دهید، استفاده از کمربند ، لباس هایی که در بخش زانو ها چین می خورند و هر چیزی که میانه ی بدن شما را باریک تر نشان دهد.

اگر اندام ساعت شنی دارید:

تنها ۸ درصد زنان این نوع اندام را دارند. که دور کمر به طور قابل توجه باریک تر از سایر قسمت های بدن است. چربی معمولا به صورت مساوی در بالاتنه و پایین تنه متمرکز شده اس
نکات طلایی خوش پوشی :

نکات لباس پوشیدن ساعت شنی ها:

شما اندام متناسبی در بخش های مختلف دارید بنابراین با پوشیدن لباس هایی که شما را جعبه ای نشان میدهند اندام خود را خراب نکنید. در لباس هایتان از کمربند استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *