راهنمای طراحی اتیکت

1

انتخاب مدل اتیکت

می خواهید اتیکت در کجا دوخته شود؟

 

2ایجاد یک طرح

از کامپیوتر و یا مداد و کاغذ کمک بگیرید
آیا نیاز به حاشیه دوخت دارید؟
تعیین مکان قرار دادن اتیکت
ابعاد کار را مشخص کنید، با در نظر گرفتن حاشیه دوخت
تعیین رنگ پس زمینه و فونت

3ادامه کار را به ما بسپارید!

طراحی کامل و نهایی اتیکت در کمتر از 3 روز!
گروه طراحی حرفه ای ما لوگو اتیکت شما را به صورت رایگان طراحی می کند.

 

برش-مستقیم

برش مستقیم یا معمولی ، رایج ترین نوع درخواست برش است .در این نوع برش ،اتیکت از هر چهار طرف دوخته می شود.معمولا برچسب های مراقبتی ساتن رامستقیما بریده و در یک درز می دوزند.

طراحی-برش-مستقیم

 

 

تا-از-وسطدر این مدل تا، مرکز اتیکت تعیین شده و دو طرف آن در یک درز دوخته می شود. می توان از پشت کار برای نمایش اطلاعات مراقبتی و یا محتوا استفاده کرد.

طراحی-تا-از-وسط

 

 

طراحی-تا-حلقهاین مدل تقریبا شبیه تا از وسط است اما مرکز اتیکت دیگر تا نمی خورد. دوطرف اتیکت به یک درز دوخته می شود. به این نوع اتیکت ، اتیکت سجاف نیز گفته می شود. اطلاعات مراقبتی را نیز می توان در پشت اتیکت نمایش داد.

تا-حلقه

 

 

تا-از-دو-طرفاین نوع اتیکت روش مناسبی برای نمایش نام تجاری است بدون دوختن اتیکت در درزها. عریض با طول کم رایج ترین نوع این اتیکت است.

طراحی-تا-از-طرفین

 

 

تا-مدل-یو در این مدل دو زبانه ایجاد می شود که بین درز لباس دوخته می شود .اتیکت به سمت پایین آویزان می شود که می توان از آن به عنوان حلقه قلاب استفاده کرد . این نوع اتیکت انتخاب مناسبی برای لوگوهای متنی است.

 

طراحی-تا-مدل-یو

 

 

طراحی-تا-منهتناتیکت مدل منهتن فقط به عنوان اتیکت سجاف استفاده می شود. بسته به ضخامت پارچه میتوان مرکز تا را به شکل حلقه ایجاد کرو و یا خط تا انداخت.

تا-مدل-منهتن

 

 

طراحی-مدل-سفارشیامکان برش اتیکت در اشکال سفارشی و مختلف وجود دارد. این مدل معمولا برای اتیکت های چسبی داخل کیف ، کلاه و …. استفاده می شود.

طراحی-برش-اشکال