شال و روسری مناسب با رنگ پوست خود بخرید !


خرید شال و روسری جدید یکی از ساده‌ترین کارها برای آن است که یک تیپ همیشگی را متفاوت کنید. شال و روسری برای مانتو یا لباس‌های زنانه یک اکسسوری مهم به شما می‌رود چراکه در بالاترین بخش از لباس‌های شما قرار می‌گیرد و البته هماهنگ بودن آن با فاکتورهای مختلف همان چیزی است که تفاوت یک انتخاب درست را با انتخاب اشتباه تعیین می‌کند.

شاید بیشتر ما رنگ و طرح شال و روسری را با لباس‌ها، کیف یا کفش ست می‌کنیم، اما پیش از آن به این فکر می‌کنیم که آیا رنگی که انتخاب کرده‌ایم به صورتمان می‌آید؟

حتما تا به حال به این موضوع توجه کرده اید که رنگ برخی از روسری ها برای پوست شما مناسب تر است درحالیکه برخی رنگ ها اصلا بهتان نمی آیند. وقتی نوبت به خرید شال و روسری می‌رسد، این نکته را در نظر بگیرید که پیش از آنکه یک شال یا روسری زنانه با لباس‌ها و اکسسوری‌های شما هماهنگ شود، باید به رنگ پوست صورتتان بیاید، چرا؟ چون یک روسری یا شال نزدیک‌ترین پوشش به صورت شما است و اگر آن‌ها را درست انتخاب کنید، بازتاب رنگ آن می‌تواند به زیبایی بیشتر پوست شما کمک کند.

در انتخاب و خرید شال و روسری قواعد مختلفی وجود دارد که با رعایت آن می‌توانید تیپ و استایلی متفاوت داشته باشید، در ادامه‌ی این مطلب این قواعد را بخوانید تا این بار با اطمینان خاطر بیشتری سراغ رنگ‌ها و طراح‌های درست بروید.

شناخت سردی و گرمی پوست پیش از خرید شال و روسری

یک قاعده‌ی کلی برای خرید شال و روسری با رنگی متناسب با رنگ پوستتان وجود دارد، این قاعده این است که بدانید تن رنگی پوست صورت شما در طیف تن “سرد” تا “گرم” در کجا قرار می گیرد.

اگر نمی‌دانید رنگ پوست شما در کدام یک از طیف‌ها سرد تا گرم قرار می‌گیرد از آزمایش دستبند طلایی استفاده کند. برای این کار یک دستبند طلایی روی یکی از مچ های دست و یک دستبند نقره ای را روی مچ دیگر قرار دهید و ببینید با کدام دستبند پوست شما سالم تر و سرحال تر به نظر می رسد.

بافت مارک روسریاگر دستبند نقره‌ای پوست شما را شفاف‌تر و زیباتر نشان می دهد تن پوست شما سرد و اگر با رنگ طلایی پوست خوش رنگ‌تری دارید تن پوست شما گرم است. اگرچه رنگ‌های خنثی برای هر پوستی می‌تواند مناسب باشد اما شناخت تن اصلی رنگ پوست، به شما کمک می‌کند روسری یا شال زنانه ای را بپوشید که اعتماد به نفستان را بالا برده و شما را زیباتر می کند.

خرید شال و روسری برای پوست روشن

برای کسانی که پوست روشن دارند بهترین انتخاب رنگ‎ها برای روسری یا شال ، می تواند رنگ‌های قوی مثل قرمز یا آبی و یا سبز باشد. از روسری‌هایی با رنگ‌های خیلی روشن یا کم‌رنگ استفاده نکنید، چراکه ممکن است این رنگ‌ها پوست شما را بی‌حال نشان دهند. اگر می‌خواهید از رنگ‌های روشنی مانند شیری یا سفید استفاده کنید بهتر است سراغ یک روسری طرح دار بروید، یک شال سفید ساده برای پوست‌هایی با تناژ رنگی خیلی روشن نمی‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

پوست متوسط و خرید شال و روسری

نمونه اتیکت روسری
برای پوست‌هایی با رنگ متوسط که نه خیلی تیره و نه خیلی روشن هستند، انتخاب وسیعی از رنگ‌ها وجود دارد. می‌توانید سراغ رنگ‌های روشن سبز یا آجری بروید و البته روسری هایی با پارچه براق در تناژ رنگی سرمه‌ای یا زرشکی هم انتخاب‌های مناسبی هستند. برای کسانی که پوست سبزه ی روشنی دارند یا گندمگون هستند، رنگ‌های روشن در شال و روسری می‌تواند رنگ صورتشان را روشن‌تر نشان دهد و رنگ‌های تیره‌تر آن را کمی به رنگ تیره‌ی پوست نزدیک می‌کند. البته رنگ های طبیعی سفید و مشکی هم پوست شما را می توانند بسیار زیبا نشان دهند.

کسانی که رنگ پوست متوسطی به لحاظ تیرگی و روشنی دارند با توجه به تیپ و سلیقه و آرایش صورت می‌توانند انتخاب‌های وسیعی در دنیای رنگ‌ها و طرح‌های شال و روسری داشته باشند.

کدام شال و روسری برای پوست تیره ؟

تولید مارک شال
نکته مهم برای افرادی با پوست تیره این است که سراغ روسری هایی با رنگ مات و کدر نروند، چرا که این کار باعث می شود بازتاب رنگ شال و روسری ، درخشش طبیعی پوستشان را هم از بین ببرد. به جای طوسی بهتر است سراغ رنگ موشی بروید و البته آبی کاربنی و زرد روشن را فراموش نکنید. رنگ‌های نزدیک به رنگ خاکی و همچنین بازی با رنگ‌های ارغوانی و بنفش هم می‌تواند زیبایی شما را افزایش دهد.

اگر به فکر خرید شال و روسری تازه‌ای برای تیپ جدید خودتان هستید به این قواعد توجه کنید و فراموش نکنید که روسری و شال یکی از مهمترین اکسسوری‌ها در تیپ شما است که پیش از همه لباس‌ها و جزییات دیگر در تیپ شما دیده می‌شود، پس سراغ خرید شال یا روسری باکیفیتی بروید که استایل شما را ارتقا می‌دهد.

سری به کلکسیون شال و روسری‌های دیجی استایل بزنید و انتخاب خود را از جدیدترین کلکسیون‌های برندهای مختلفی چون رزتی، اناربن، قلم فلزی، مانگو (Mango) و اونلی (Only) انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *