لباس‌هایی متناسب با اندام شما


چند پیشنهاد کاربردی به آقایان چاق، لاغر و چهارشانه:

مارک لباس

اهمیت نوع پوشش مردان اگر بیشتر از زنان نباشد کمتر نیست. این را مطرح‌ترین طراحان و کارشناسان مد و لباس با تاکید روی طراحی لباس‌های به روز و با‌وقار ثابت کرده‌اند. اما همه چیز کیفیت و قیمت بالا نیست چون گران‌ترین لباس اگر مطابق سر و شکل ظاهری شما انتخاب نشود روی تن‌تان خوش نخواهد نشست.ما در این بخش به کمک شما آمده‌ایم تا در انتخاب و پوشیدن لباس‌هایی مناسب اندامتان حرفه‌ای‌تر عمل کنید.

هر مردی باید لباسی را بپوشد که مناسب قد و قواره‌اش باشد، یعنی لباس‌های کسی که بلند یا لاغر است باید با لباس‌های شخصی که کوتاه یا چاق است، کاملا متفاوت باشد تا ضمن برطرف کردن نواقص ظاهری، چهره‌ای شیک و مرتب از او بسازد. اما این کار مهارت می‌خواهد که چندان سخت هم نیست. کافی است قبل از خرید به شرایط ظاهری از جمله قد و وزن خود توجه کنید. چون اندازه قد شما با وجود ثابت بودن هم تحت تاثیر کاهش یا افزایش وزنتان قرار می‌گیرد. پس اگر اندامتان را در فهرست زیر پیدا کردید با در نظر گرفتن این فاکتورها در خرید لباس بیشتر دقت کنید.

هر مردی باید لباسی را بپوشد که مناسب قد و قواره‌اش باشد، یعنی لباس‌های کسی که بلند یا لاغر است باید با لباس‌های شخصی که کوتاه یا چاق است، کاملا متفاوت باشد تا ضمن برطرف کردن نواقص ظاهری، چهره‌ای شیک و مرتب از او بسازد. اما این کار مهارت می‌خواهد که چندان سخت هم نیست. کافی است قبل از هر خرید به شرایط ظاهری از جمله قد و وزن خود توجه کنید

مردان لاغر اندام و بلند قامت:

انتخاب تیشرت یا پیراهن‌های طرح‌دار بویژه با راه‌راه‌های افقی بهترین انتخاب برای پر‌تر نشان دادن اندام شماست. از طرفی برای خرید کت، مدل‌های کمر هلالی را انتخاب کنید تا با پوشیدن و بستن دکمه‌های آن لاغر بودن شما به چشم نیاید. اگر عادت به پوشیدن شلوارهای اسپرت و تنگ دارید، با تا زدن پاچه‌های آن پاهای بلند شما کوتاه‌تر به نظر خواهد رسید، اما اگر انتخاب همیشگی شما پوشیدن شلوارهای رسمی مردانه است مدل‌های راسته و خوش‌دوخت آن به مراتب ظاهر بهتری از شلوارهای پارچه‌ای گشاد یا خیلی تنگ خواهد داشت. در فصول سرد هم می‌توانید با پوشیدن چند لباس (تیشرت، پلیور وکاپشن) روی هم به پر حجم‌تر نشان دادن بالا‌تنه‌تان کمک کنید.

مردان چاق و کوتاه قد:

انتخاب لباس‌های خیلی تنگ یا خیلی گشاد اشتباه بزرگی در پوشش این شکل اندام‌های مردانه خواهد بود. برای مثال کت شما باید دقیقا اندازه‌تان باشد و بخوبی روی شانه‌هایتان قرار گیرد، پس برای این‌که این کت اندام شما را کمی V شکل و تراشیده‌تر کند بهتر است دکمه بالایی کت را ببندید، اما اگر شکم بزرگی دارید مراقب باشید با بستن همان دکمه ظاهر کت شما را روی تن‌تان خراب نکند. سعی کنید از بلوز و تیشرت‌های تیره رنگ و پیراهن‌های سایز واقعی خودتان استفاده کنید یا پیراهن‌ها و تیشرت‌هایی انتخاب کنید که تک‌رنگ و ساده باشند. پوشیدن شلواری که نه خیلی تنگ و نه خیلی راسته باشد برای شما بهتر است چون این سبک شلوارها باعث می‌شود تا پاهایتان بلندتر از اندازه واقعی‌اش به نظر برسد.

نکات خوش پوشی
مردان با اندام ورزشکاری:

لباس‌هایی که راه‌راه‌های عمودی یا حتی چهارخانه‌ای داشته باشد مناسب‌ترین انتخاب برای شماست. شما حتی می‌توانید پیراهن‌های مردانه تنگ که کمرهای هلالی و جذب دارد به تن کنید، اما در مورد کت، بهترین انتخاب کت‌هایی است که شانه‌های عریضی دارد و کمر آن کمی تنگ است. از طرف دیگر لباس‌هایی مانند کت‌های پشمی و کاپشن‌های بادی در زمستان شما را پهن‌تر از چیزی که هستید نشان می‌دهد و شلورهای دمپا تنگ اصلا مناسب شما نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *