چرا خريد اينترنتی از سایت پرشین پود انجام دهیم؟

  فروشگاه اينترنتي چيست: فروشگاه اينترنتي همان فروشگاه آنلاين و يك وب سايت می باشد كه مثل يك مغازه سنتی محصولات مختلفی را برای فروش در آن عرضه می شود.
فروشگاه اینترنتی پرشین پود علاوه بر محل فیزیکی که دارا می باشد قدمی رو به جلو برداشته و وارد فروش آنلاین محصولات خود کرده تا مشتریان سرتا سر کشور به راحتی و بدون هزینه اضافی کالا های مورد نیاز خود را تهیه نمایند.
مشتریان پس از ورود به فروشگاه اینترنتی پرشین پود،محصول های مورد نظر خود را سفارش می‌دهند.
در خرید اینترنتی از فروشگاه پرشین پود شما نزدیک به قیمت تولید کننده خرید انجام می دهید اما هنگام خرید از مغازهای شهر خود محصول را از چند واسطه با قیمت بالا و بدون پشتیبانی خرید می نمائید.
پس از عضو شدن در فروشگاه اینترنتی پرشین پود و تكميل سفارش، هزينه‌ی محصولاتی كه از طريق خريد اينترنتی انجام شده اند به چند روش قابل پرداخت می باشد: پرداخت آنلاین از طریق سایت، انتقال وجه از طریق كارت‌های بانكی عضو شتاب (کارت به کارت).
فروشگاه اينترنتی پرشین پود در هر لحظه از شبانه روز آماده خدمت رسانی به مشتريان در سرتاسر ایران اسلامی است اما هنگام خرید از مغازه باید ساعت خاصی خرید کنید و روزهای جمعه و سایر روزهای تعطیل مغازه ها بسته هستند اما فروشگاه اینترنتی پرشین پود شبانه روزی می باشد.
فروشگاه اينترنتی پرشین پود محدوديت مكانی ندارد و مشتريان مي توانند از هر كجای کشور خرید خود را انجام دهند.
مشتری مي تواند به مدت طولانی در فروشگاه اینترنتی پرشین پود مشغول بررسی محصولات و کالا ها باشد اما در مغازه های سنتی شما نمی توانید ساعت ها در مغازه سنتی بمانید و از صاحب آن سوال های متعدد کنید، اما در فروشگاه اینترنتی تمامی اطلاعات از قبیل تصاویر با کیفیت محصول و اطلاعات جانبی در اختیار شما قرار دارد.
فروشگاه اينترنتی پرشین پود هيچ محدويتی براي تعداد مشتريان ندارد یعنی همزمان هزاران نفر می توانند یکجا در فروشگاه اینترنتی پرشین پود حضور داشته باشند و محصولات را بررسی کنند اما در مغازه های سنتی چنین مزیتی وجود ندارد.
    فروشگاه اينترنتی پرشین پود حق انتخاب بيشتری در اختيار مشتریان قرار می دهد اما در مغازه های سنتی چنین نیست.
وقتی شما از فروشگاه اینترنتی خریدی انجام دهید، در اصل در زمان خود صرفه جویی کرده اید و به سایر کارهای خود می رسید.
با خرید از فروشگاه اینترنتی پرشین پود ، از مسیرهای شهری خود می کاهید و باعث کاهش ترافیک و کاهش آلودگی می شوید و محصول را درب منزل تحویل می گیرید اما وقتی از مغازهای سنتی قسط خرید دارید باید ساعت ها پیاده و یا با ماشین خود در حال چرخش در خیابان ها باشید و دنبال جای پارک باشید و آخر هم نتیجه ای نمی گیرید.
وقتی از فروشگاه اینترنتی محصولی خرید می نمائید، محصول تماما بیمه می باشد و اگر معیوب به دست شما برسد امکان تعویض وجود دارد.

 

چرا خرید اینترنتی