برندهای برتر جین مردانه

آیا می دانید که داستان جین ها که از برترین برندهای بازار هستند از کجا شروع شد ؟!

لوی اشتراوس و جیکوب دیویس دو بنیانگذار که در سال 1850 جین را تولید کردند و وقتی جیمز دین این جین را در فیلم یاغی بی هدف پوشید ، مشهور شدند.

امروز برندهای مختلفی برای جین وجود دارد اما در اینجا 10 برند برتر شلوار جین به شما معرفی خواهد شد. با ما همراه باشید.

برترین های دنیای جین

 

Seven for All Mankind

این برند در سال 2002 معرفی شد و از آن زمان به بعد ، به یکی از برندهای مطرح تبدیل شده است.شور،پارچه،تن خور و مدل این جین ها در هر فصل تغییر می کند و همیشه مشتریان خود را راضی نگه می دارد . کیفیت جین های این برند به حدی بالاست که به قولی مرگ ندارد!!

7-for-all-mankind

Fitch

این برند یکی از بهترین برندهایی است که مردان آرزوی داشتن آن را دارند ، این برند با مدل های به روز خود دل هرمردی را می برد.از بین بردن جین های گردبافت ، بهترین عملکرد A&F بوده است . این برند ، با کیفیت ترین جین ها را با مقرون به صرفه ترین قیمت ها عرضه می کند.

Abercrombie_logo

 

Chip & Pepper

این برند توسط دوقلوهایی به نام چیپ و پپر فاستر تاسیس شد . این برند با انرژی ، هیجان و اشتیاق جوانی گره خورده است. باوجود اینکه جین های این برند کمی گران هستند اما ارزش آن را دارند که چنین پولی برایشان خرج کنید. مدل دمپاگشاد این برند در کنار بیگ پیکل ( Big Pickle) ,پیکل واگن(Pickle Wagon) و IKE از بهترین های این برند هستند.

Chip_and_Pepper_Logo

 

Diesel

دیزل پیشروترین و هنرمندانه ترین ابتکارات را در تولید جین دارد. این برند مدل های بی شماری عرضه و تغییرات فوق العاده ای در مدل های مرسوم ایجاد می کند. هیچ برند دیگری به اندازه دیزل ، در مدل ها و رنگ های خود تنوع ندارد. البته برند گرانی است ولی ارزشش را دارد.

diesel_logo

ED Hardy

باوجود اینکه این برند در زمینه تولید جین تازه کار است اما طی چند سال توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند . این برند مدل های شیک و به روزی عرضه می کند . اد هاردی با عرضه جین های تاتو شده مردانه ظاهری منحصر به فرد به محصولات خود بخشیده است.

Ed-hardy-logo

 

Levis

این برند راحت ترین ،قابل اعتمادترین و قدیمی ترین برند در زمینه تولید جین است. بنابراین به لویز اعتماد کنید، زیرا هرگز شما را ناامید نخواهد کرد. Levis یک برند سرزنده است که تلاش می کند جایگاه خود را در بین بهترین برندهای جین حفظ کند و شاید بتوان گفت توانسته مقام اول را داشته باشد.

Levis-Logo

 

Lucky Jeans

این برند راحتی کلاسیکی دارد و در عین حال بسیار به روز است . اخیرا لقب محبوب ترین برند از بین بهترین برندهای جین در آمریکا را به خود اختصاص داده است. همچنین لقب جین برای همه مردان ، را به خود اختصاص داده ، زیرا حداقل یک مدل برای هر نوع فرم بدنی دارد.

Lucky-Brand

 

Rock & Republic

همان گونه که ازنامش پیداست ، این برند تیپ جسورانه ستاره های راک را عرضه می کند. برند ویکتوریا بکهام، یک سری جین برای این برند طراحی کرده است. آن ها باکلاس ،راحت و به روز هستند. شما هرگز از خرید مدل فلوید (Floyd) این برند پشیمان نحواهید شد زیرا در همه طیف های آبی و نیز سنگ شور عرضه می شود.

rock-and-republic

 

True Religion

یک برند آمریکایی است که تولید جین را از زمستان سال 2002 آغاز کرد و از آن زمان به شهرت رسید. خرید جین تیره بهترین انتخاب در True  است. سایز آن ها بسیار دقیق است و شما را لاغرتر نشان می دهد و کیفیت آن ها بی نظیر است.

True-Religion-logo

 

Wrangler

قابل اعتماد ، زیبا و راحت معادل Wrangler است. این بند واقعا شیک و باکلاس است.همچنین لوگوی “W” روی جیب های پشت جین ها شما را در بین دارندگان یکی از بهترین برندهای جین قرار می دهد.

wrangler-logo

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *