نکات انتخاب مناسب کیف مردانه


مدل کیف برای مردان تا همین چند سال پیش تنوع زیادی نداشت و اصولا کیف بیشتر به عنوان یک وسیله‌ی زنانه به کار می‌آمد ولی خوشبختانه چند سالی است که این قانون شکسته شده است. با شکسته شدن این کلیشه، دنیای مد و لباس به طراحی مدل‌های متنوع کیف مردانه روی آورده و یک عالمه مدل کیف زیبا وارد بازار کرده است که شناسایی آن‌ها خالی از لطف نیست.

مدل کیف مناسب برای فرار از شهر

قدر بهار و تابستان را بدانید و برای خودتان برنامه‌ی سفر بچینید، حتی اگر شده برای یک روز. برای این مسافرت هم مدل کیف مناسبی انتخاب کنید که حسابی به کارتان بیاید. ببینید مقصدتان کجاست؟ اگر مسیر جای مرطوب است از یک کیف مسافرتی چرمی استفاده کنید و اگر راهی جای خشک هستید، استفاده از کیف‌های پارچه‌ای هم ایرادی ندارد. اولی را برای این انتخاب کنید که نمی‌گذارد نم و رطوبت به لباس‌هایتان برسد و دومی را برای این انتخاب کنید که عملا رطوبتی وجود ندارد که بخواهد به لباس‌هایتان برسد!

آستر کیف چرمی

کیف دوشی مناسب برای مردان

یکی از گزینه‌های دم دستی و راحتی که آقایان سراغش می‌روند، کیف دوشی است. این کیف‌ها معمولا از چرم طبیعی یا مصنوعی تهیه شده‌اند و تک بند هستند و می‌توانند آقایان را خوشتیپ‌تر کنند. محفظه‌ی داخلی انواع مدل کیف دوشی به خاطر چرمی بودن کیف، محدود است و به درد آقایانی می‌خورد که خرت و پرت زیادی ندارند و وسایلشان به یک گوشی و چند قطعه وسیله‌ی ضروری محدود می‌شود.آستر طرحدار کیف

پستچی‌ چند بار زنگ می‌زند؟

کیف پستچی از دیگر مدل‌های مناسب برای مردان است با این تفاوت که کاربردش به اصطلاح دم دستی است و کاملا روزمره. یعنی نمی‌توان برای یک مراسم رسمی آن را در دست گرفت. این مدل کیف معمولا پارچه‌ای یا برزنتی است و برای کارمندان شرکت‌های جوان یا دانشجویان و دانش‌آموزان مناسب است. رنگ کیف پستچی را بر اساس فصل انتخاب کنید، نیمه‌ی اول سال، رنگ‌های شاد انتخاب کنید و نیمه‌ی دوم سراغ کیف‌های برزنتی با رنگ‌های تیره‌تر بروید.بافت آستری

 

مدل کیف پاسپورتی

بعضی از مردان هم هستند که خوششان نمی‌آید کیف بزرگ در دست بگیرند و واقعا هم به آن نیاز ندارند. این مردان اما مثل بقیه مدارکی دارند که باید به همراه داشته باشند؛ کیف پاسپورتی دقیقا برای همین منظور طراحی شده است. این کیف که کاربرد اولیه‌اش در فرودگاه و موقع سفر بود کم کم جای خودش را در زندگی روزمره و قراردادهای کاری هم باز کرد و با یک بند ساده مهمان گردن یا شانه‌ی آقایانی شد که حواسشان پرت است و باید همه چیز را دم دستشان داشته باشند. بعضی مدل‌ها هم مثل مدل زیر با یک بند دور مچ دست قرار می‌گیرند و رسمیت بیشتری دارند.تولید آستری کیف

 

مناسب برای باشگاه

اگر شما هم جزو آن دسته مردانی هستید که به ورزش کردن اهمیت می‌دهید و باشگاه را در برنامه‌ی روزانه‌تان می‌گنجانید، حتما به یک کیف ورزشی مناسب احتیاج پیدا خواهید کرد. این مدل کیف ها معمولا افقی در دست قرار می‌گیرند و دو دسته‌ی کوتاه دارند. بعضی‌هایشان هم یک دسته بلند دارند که برای کیف‎‌های سنگین مناسب نیست چون بند کش می‌آید و خوب به نظر نمی‌رسد. حالا از کجا بدانیم کیف مناسب ما کدام است و باید چه جنسی داشته باشد؟ کیف ورزشی مردانه در انواع جنس‌های پارچه‌ای، چرمی یا برزنتی تهیه می‌شود. اگر زیاد کیف‌تان را کثیف می‌کنید سراغ مدل پارچه‌ای بروید تا بتوانید آن را مرتب بشویید. اگر آدم منظمی هستید از چرمی‌ها یا برزنتی‌ها استفاده کنید که معمولا با دستمال کشیدن تمیز می‌شوند. ضمن اینکه یادتان باشد اگر قرار است بعد از باشگاه لباس‌های استفاده شده را در کیف چرمی نگه دارید بهتر است آن‌ها را داخل یک کیسه بگذارید چون شستن کیف چرمی اصلا آسان نیست.

تولید آستر کیف ورزشی

ویژگی‌های کیف اداری

 

زمانی که می‌خواهید کیف اداری مناسبی انتخاب کنید به چند نکته توجه داشته باشید:

• رنگ: اگر سراغ کیف‌هایی با رنگ‌های خنثی مثل طوسی و مشکی بروید، امکان اینکه بتوانید کیفتان را با هر رنگ لباس ست کنید زیاد می‌شود. ضمن اینکه دقت داشته باشید رنگ‌های روشن نیاز به مراقبت و تمیز نگه داشتن بیشتری هم دارند.

• وزن: اگر قرار است کیف اداری شما جایی برای قرار دادن لپ تاپ یا تبلت‌تان هم باشد حتما دقت داشته باشید که وزنش کم باشد. کیف‌های چرمی معمولا سنگین هستند و اگر یک وسیله‌ی سنگین دیگر داخلشان بگذارید، حمل و نقل‌شان سخت خواهد شد.

• جنس: اگر ماشین دارید تقریبا می‌توانید از هر جنس کیفی استفاده کنید اما اگر موقع سر کار رفتن مسافت‌هایی را پیاده طی می‌کنید، بهتر است حواستان به باران باشد و جای کیف پارچه‌ای از مدل‌های برزنتی و ضد آب کمک بگیرید.

پرشین پود , طراحی و بافت انواع پارچه آستری با نام تجاری شما را انجام میدهد . برای اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *