درباره برند آرمانی

آرمانی، (Armani) شرکت طراحی مد و لباس ایتالیایی است، که در سال ۱۹۷۵ توسط جورجو آرمانی تاسیس شد. جورجو آرمانی و سرجیو گالئوتی این شرکت را با سرمایه ده هزار دلار در شهر میلان بنیان گذاشتند.
این شرکت امروزه در حدود ۴٬۷۰۰ کارمند و ۱۳ نمایندگی تولید در سراسر جهان دارد. هم‌اکنون شرکت آرمانی مالک شبکه‌ای از ۳۰۰ فروشگاه و بوتیک در ۳۶ کشور جهان می‌باشد.
این شرکت همچنین از طریق همکاری با سایر شرکت‌ها به حیطه‌های تازه‌ای مانند ساخت هتلها و مراکز تفریحی زنجیره‌ای و حتی ساخت گوشی‌های موبایل نیز وارد شده است. آرمانی از طریق همکاری با شرکت سامسونگ، اقدام به طراحی و عرضه گوشی‌های موبایل لوکس با برند آرمانی نموده است.

این شرکت مشارکت خود را با شرکت اماراتی اعمار، برای ساخت مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای لوکس، آغاز کرده است و در حال ساخت هتل‌های آرمانی، در شهرهای میلان، پاریس، نیویورک، لندن، هنگ کنگ، لس آنجلس، توکیو، شانگهای، سئول و دوبی می‌باشد.

شرکت آرمانی به طراحی و ساخت محصولات متنوعی شامل لوازم فشن، پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، لوازم دکور، جواهرات، عینک و ساعت با مارک‌های گوناگونی شامل جورجو آرمانی، آرمانی کولزیونی، امپوریو آرمانی، آرمانی جینز، آرمانی جونیور، آرمانی اکسچینج و آرمانی کاسا می‌پردازد.

armani-logos

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *