رنگ های تابستانی برای مردان


t-shirt color

آیا تی شرت صورتی برای آقایان خطر دارد؟!


خوشپوشی در تابستان هم راه و رسم خودش را دارد. بویژه آقایان که بجز فاکتور خنک بودن به نکته دیگری در انتخاب تیشرت و پیراهن‌های تابستانه خود توجه نمی‌کنند. کارشناسان دنیای مد که هر ساله به سراغ موشکافی رنگ‌ها و ترکیب آن با طرح‌های تازه خود می‌روند، معتقدند داشتن لباس‌هایی با طیف رنگ‌های مختلف در هر فصل به شما کمک می‌کند همیشه در تیپ‌تان تنوع داشته باشید.

با گرم شدن هوا جای تیشرت‌های بی‌روح و تیره خود را با رنگ‌های شاد و روشن عوض کنید و به ظاهرتان نشاط بیشتری ببخشید. باور کنید رنگ‌های صورتی، قرمز، زرد، سبز و بنفش هیچ خطری برای شما نخواهد داشت، چراکه همه آنها به اندازه رنگ‌های تیره انعطاف‌پذیر است و در کنار رنگ‌های دیگر براحتی سِت و چشمنواز می‌شوند، اما شاید به کمی راهنمایی نیاز داشته باشید.

سبز: برای شروع سراغ انتخاب رنگ سبز بروید؛ رنگی که بدون هراس از نگاه‌های عجیب و غریب، هم زیباست و هم در تابستان امسال در بسیاری از کالکشن‌های مردانه به چشم می‌خورد و به راحتی با طیف رنگ‌های خاکستری، زرد، مشکی و انواع شلوار جین ست می‌شود.

صورتی: صورتی، فکر و ذهنتان را به سمت و سوی زنانگی می‌برد؟ اشتباه نکنید، چون منظور ما همان رنگ‌های جیغ عروسک‌ها و اتاق دختر بچه‌های فامیل نیست بلکه طیف ملایم که در رنگ‌های صورتی چرک، سرخ گلی، سالمون و هلویی است که بلوز یا پیراهن آن بسادگی با انواع شلوار جین مشکی و آبی، سورمه‌ای، شنی و حتی سفید هماهنگ می‌شود؛ با توجه به این نکته که بهتر است سفید‌رو‌ها به سمت نوع تیره‌تر این رنگ بروند و سبزه‌روها به راحتی از پوشیدن طیف‌های متنوع صورتی لذت ببرند.

زرد: شنیدن اسمش هم شما را خوشحال نمی‌کند، اما باید بگوییم تنوع ملایم تا تیره این رنگ آن‌قدر زیاد بوده که حیف است از کنار آن ساده بگذرید. استفاده از رنگ‌های زرد خردلی و عسلی در شوهای لباس‌های مردانه 2016 موجب شد خیلی‌ها دوباره به فکر مطرح کردن این رنگ با ترکیب رنگ‌های مختلف بیفتند؛ بویژه اگر پوستی نسبتا برنزه دارید و از پوشیدن این‌گونه رنگ‌های آرامش‌بخش لذت می‌برید.

قرمز: رنگ کلیدی بهار و تابستان امسال قرار نیست رنگ کمد شما را هم به خود ببیند، چون شما هنوز برای بر تن کردن آن با خودتان کنار نیامده‌اید. این رنگ بویژه با طیف‌های نسبتا تیره‌تر یکی از پرطرفدارترین و زیباترین رنگ‌ها در کنار ترکیب رنگ‌های تیره و روشن است. قرمز به عنوان رنگی لوکس، سال‌های زیادی در طراحی لباس‌های مردانه به کار گرفته شده است. رنگی که در کنار شلوارهای کرم، بژ، مشکی و حتی جین و به عنوان یک کت تک‌رسمی در کنار تیشرت سفید و شلوارهای سنگ‌شور با رنگ‌های ملایم مانند کرم خوش می‌درخشد.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *