زندگی نامه دوناتلا ورساچه

نماد مد ، دوناتلا ورساچه از سال 1997 به عنوان مدیر خلاق در گروه ورساچه کار می کند.

خلاصه :

در سال 1955 در ایتالیا متولد شد ، دوناتلا ورساچه تحت تاثیر دو طراح مد رشد کرد . مادرش که خیاط بود و برادر بزرگش ، جیانی ورساچه که طراح لباس بود. او از سال 1970 با برادرش مشغول به کار شد ، با عنوان مشاور و الهام دهنده ! دوناتلا ورساچه از سال 1980 باعنوان طراح به کار خود در گروه ورساچه ادامه داد. بعد از مرگ برادرش در سال 1997 او نویسنده طراح در گروه ورساچه شد.

اوایل زندگی :

در 2 می 1955 در رجیو کالابریا ، ایتالیا ، طراح مد ، دوناتلا ورساچه که نام او امروزه با عنوان بهترین و شناخته ترین طراح مد وفشن شناخته شده ، متولد شد. دوناتلا و جیانی طراحی لباس را از مادرشان که یک خیاط بود آموحتند.او بعدها در مجله نیویوکر نوشت : “من کوچکترین فرزند خانواده بودم ، که در شهر همیشه بهترین لباس ها را می پوشیدم.”

ورساچه شروع به گسترش برند تجاری خود با استفاده رواج موهای بلوند پلاتینی و خط چشم تیره در بین نوجوانان کرد.او به شدت به برادر بزرگ خود جیانی نزدیک بود . دوناتلا مدتی در دانشگاه فلورانس تحصیل کرد ، اما درنهایت برای حمایت از کسب و کار جیانی به او پیوست.

الهه مد (Fashion Muse)

زمانی که جیانی ورساچه کارش را در کمپانی مد خود در میلان در سال 1978 آغاز کزد ، دوناتلا شخص دست راست برادرش بود.برادر دیگرش ، سانتو ، نیز قسمتی از کار تجارت را برعهده گرفت . جیانی ترجیح می داد که دوناتلا درباره طراحی به او الهام دهد ، در واقع او نقش بسیار مهمی را در سازماندهی مد ورساچه و کمپین های تبلیغاتی ایفا می کرد .او به واسظه دوستی خود با مدونا و الیزابت هرلی آنها را به جشن های ورساچه دعوت می کرد

در مقابل گروه ورساچه به عنوان طراح ارشد به آنها خدمت می کرد . او از اوایل سال 1990 وارد تجارت شد ، زمانی که جیانی در حال مبارزه با سرطان بود. در حقیقت در زمان مریضی جیانی ، او همه امور را با برادرش در دست گرفت . زمانی که جیانی در حال مبارزه با بیماری سرطان بود ، در سال 1997 در فلوریدا به ضرب گلوله کشته شد. دوناتلا پس از مرگ برادرش به شدت بیمار شد. دخترش ، آلگرا ، 50 درصد از سهام ورساچه را به ارث برد.

طراح برجسته

بعد از مرگ جیانی ، دوناتلا به عنوان یک نویسنده طراح در گروه ورساچه مشغول به کار شد .اگرچه او بعد ازمدتی مالک تمام کسب و کار ورساچه شد. در حال حاظر دوناتلا در راس طراحی ورساچه قرار دارد و به تقویت خطوط شرکت کمک می کند. در سال 2009 کریستوفر کین برند ورساچه را مجددا طراحی کرد. بعد از این رویداد ، ورساچه خط طراحی و تولید جدیدی را آغاز کرد .

زندگی شخصی

او در سال 1986 با مدل سابق پاول بک ازدواج کرد که حاصل این ازدواج تا قبل از جدایی دو فرزند دختر به نام های آلگرا و دنیل بود.

donatella versace

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *