چند مدل مانتو مناسب برای محل کار


شیک پوش بودن فقط مخصوص مهمانی و عروسی‌های آن چنانی نیست. درسته که نباید بیش از اندازه به ظاهر فکر نکنیم اما آراستگی حتی در محل کار از اهمیت زیادی برخوردار است. تحقیقات نشان داده که افراد شیک پوش در کار خود نیز موفق تر اند. در این مقاله قصد داریم چند مدل مانتو مناسب برای محل کار را به شما معرفی کنیم.

۱- مانتو مناسب برای کار کردن در یک استارت آپ

همانگونه که همه ما می دانیم، کار کردن در یک استارت آپ نیاز به جنب و جوش زیادی داره و برای اینکه بتونیم چابک باشیم نیاز داریم که یک مانتو راحت و در عین حال پوشیده داشته باشیم.

مانتو مناسب برای محل کار
۲- مانتو مناسب برای یک استاد دانشگاه

اگر یک استاد دانشگاه هستید باید خوب بدونید که همه دانشجویان از سر تا پای شما رو برانداز می‌کنند بنابراین باید انتخاب محافظه کارانه‌ای داشته باشید. رنگ‌هایی مانند خاکستری، سرمه ای و همچنین مشکی بهترین رنگ‌هایی است که می‌تونید انتخاب کنید.

مانتو مناسب برای محل کار

مدل مانتو شلوار اداری

۳- مانتو مناسب برای یک خانم منشی

یه جورایی شما پیشانی شرکت هستید و هر شخصی که به شرکت شما سر بزند، اولین فردی که خواهد دید و شاید از روی ظاهر وی و اتمسفر دفتر به مهم و یا غیر مهم بودن شرکت پی خواهد برد همین شخص شما و ظاهرتان خواهد بود. دست شما برای پوشیدن رنگ‌های روشن باز است.

مانتو مناسب برای محل کار
۴- مانتو مناسب برای خانم مدیر

خوش رنگ و متمایز بودن یک مانتو برای خانوم مدیر اهمیت زیادی دارد. تمایز مدیران علاوه بر نحوه معاشرت و تصمیم گیری باید در ظاهر آن‌ها نیز نمایان باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *