چگونه لباس بپوشیم که لاغرتر به نظر برسیم؟


اضافه وزن از آزاردهنده ترین نکاتی است که خانم ها با آنها مواجه می شوند.امروزه با توجه به توسعه زندگی شهری و  تغذیه ناسالم متاسفانه چاقی رواج زیادی  پیدا کرده . ولی به نظر من با وجود داشتن اضافه وزن باز هم میتوان خوش پوش بود به شرط اینکه بدانیم بسته به هیکلمان چه مدل  لباسهایی و  با چه رنگها و طرح هایی را باید انتخاب کنیم و بپوشیم همچنین چه چیزهایی را نباید بپوشیم.

کت و شلوار بپوشید این نوع لباس باعث می شود که شما صاف تر و لاغرتر به نظر بیاید ولی به شرط اینکه که کت کاملا فیت بدنتان باشد و با شلوار راسته ست شود.

کت و شلوار بپوشید

کیف بزرگ استفاده کنید:مطمعن شوید که  سایز کیفتان متناسب با هیکل شماست چون کیفهای کوچک باعث می شوند شما بزرگتر به چشم بیایید.

کفش پاشنه بلند بپوشید: کفشهای پاشنه بلند باعث می شوند شما کشیده تر و خوش استایل تر به نظر بیایید

کفش پاشنه بلند بپوشید

اگر بازوهای چاق دارید از پوشدن بلوزهای بدون آستین و پیراهن های دکلته جدا خودداری کنید . سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که آستینش حداقل نصف بازوی شما را بپوشاند همچنین می توانید از بلوزهای آستین بلند که آستین های گشاد دارند نیز استفاده نمایید

بازوی چاق

اگر پهلو و شکم دارید اصلا از شلوارهای تنگ و فاق کوتاه استفاده نکنید چون باعث می شوند در اثر فشار همه چربی ها در قسمت بالایی کمر شلوار جمع شوند . بهتر است  برای پوشاندن چاقی این قسمتها از شلوارهای فاق بلند که پهلوهایتان را بپوشاند استفاده نمایید.

چگونه لباس بپوشیم
اگر دارای اضافه وزن در پاهای خود هستید از پوشدن دامن کوتاه , پیراهن کوتاه و حتی مانتوهای کوتاه پرهیز کنید. بهتر است قد لباسهایتان طوری انتخاب شوند که چاقی پاهایتان را بپوشانند و پاهای شما را خوش فرم نشان دهند. انتخاب دامنهای راسته که تا پایین زانوتان باشد انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.
حتما میدانید که پوشیدن لباسهای تیره ما را لاغرتر نشان می دهد ولی اگر دلمان خواست که هم لباس رنگی بپوشیم و هم لاغر به نظر بیایم چه کنیم؟ برای اینکار لازم است که فقط قسمت های بدنتان را که فکر می کنید چاق است را با لباس تیره بپوشانید. مثلا اگر بالاتنه بزرگی دارید می توانید فقط بلوز تیره بپوشد و رنگ دامن و یا شلوارتان روشن و رنگی باشد

لباسهایی بپوشید که راه راه عمودی دارد این نوع لباسها شما را کشیده تر و لاغرتر نشان می دهند

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *