۸ برچسب لباس مردانه که نمی شناسید


شاید تا به حال برچسب های زیادی روی لباس های مردانه دیده باشید اما بعضی از آنها برایتان ناشناس است که بهتر است آنها را بشناسید.

Gosha Rubchinskiy

لباس و استایل تیم ملی فوتبال روسیه صرفا برای پوشیدن و نشستن روی نیم کت ذخیره تا جام جهانی آینده نیست! Gosha Rubchinskiy  یک برند داخلی ناشناس روسی است که با زیرکی دلچسبی از دهه ۱۹۹۰ لباس ورزشی تولید می کند.که در آن به صورت نوستالژیکی از رنگهای به کار رفته در پرچم استفاده کرده است.

نیمی از برند لوازم اسکیت و نیمی از مبارزه استالونه در فیلم راکی ۴ ، Gosha Rubchinskiy  اصالت ویژه در ترکیباتش به وجود آورده و آن فاکتور مهم پوشاننده بودن آن است.شاید برای همین است که که اکنون تمام مهره های خود را شکست داده و به یک کاخ متمایز برای لباسهای خاص شده است.

۸ برچسب لباس مردانه که نمی شناسید

طراحی لباس  در کنار این لوگو نشان می دهد که شما دارای یک تکه خاص از این مجموعه هستید.به همین دلیل تمامی محصولات این برند در کسری از ثانیه فروش می رود.

Todd Lynn

در سال ۲۰۰۶ به عنوان برندی که فشن را ریشه دار در موسیقی می داند آغاز به کار کرد و توانست به صف صدرنشینان هفته های فشن راه پیدا کند.از آن زمان این برند علاوه بر اینکه برای آدمهای شناخته شده لباس طراحی میکرد،به برندی برای آدم های عادی نیز تبدیل شد.او برای کسانی چون Mick Jagger و کله آهنی ترسناک Marilyn Manson لباس طراحی کرده است.

۸ برچسب لباس مردانه که نمی شناسید

اثر خاص این برند دوخته شدن لبه های شلوار لنین به صورت دست دوزی غیر قابل لمس است.

Stampd

برای بیش از نیم دهه Chris Stamp برند خودش رو به سوی چیزی که به آن avantstreet’ می گفت سوق داد.در اصل می توان گفت یک نوع شیک پوشی خیابانی حساب می شود ،انگار که kit Rick بخواهد لباسی را بعد از یک موج سواری در بیگ سور بپوشد.ترکیبی ار بهترین های سواحل شرق و غرب امریکا تا گزیده هایی از توکیو همگی را انگار در جعبه ای گرد هم آورده است،به طوری که طراحی های stamp خیلی راحت و کلاسیک هستند که با جزییات ریز و اصلی ترکیب شدند که آنها را از بقیه متمایز می کند.مثل یک چاپ عکس یک دکمه سر دست بر روی یک تی شرت رنگی کوبایی و یا یک پیراهن با یقه معکووس!

برچسب لباس

سال گذشته stamp یک نمونه جدید همراه با برند Gap  راه اندازی کرده است که می توانید  اگر فرصت دیدنش را از دست داده اید به برند S&M سر بزنید.

James Long

یک مرد مدرن در دنیای امروز نباید از پوشیدن لباس های چاپی خود داری کند،مخصوصا تا وقتی کسانی مانند James Long وجود دارند.طراحی او به شکلی است که شما را مثل یک کتاب تصویری مهدکودک رنگ آمیزی می کند و به صورت غیر محسوسی مقداری از شخصیت خودش را در تمامی پوشاک شما وارد می کند.

برچسب لباس مردانه

نکته بارز طراحی های او این است که او کارهایش زیبا نیست بلکه مدرن است انگار جنگی بین دسته های رنگ ها روی لباس روی داده و ایجاد یک شورش واقعی شده است.!

SEH Kelly

واژه ” باکلاس و تازه” برای هر برندی می تواند مثل یک بمب عمل کند و ان برند را به بالا بکشد،اما این در مورد این برند خاص در بریتانیا که تنها با دیدن لیبل و نام خاص خرید انجام می شود قابل لمس نیست.

این برند محلی لباس در اصل در سال ۲۰۰۹ ایجاد شد و لباس هایی را به بازار عرضه کرد که نه تنها ظاهر خیلی خوبی داشتن بلکه در مقابل هیاهوی خیابان و کار خارج از منزل و چه در وسایل حمل نقل عمومی به خوبی تاب می آورد.لباس هایی به وضوح سنتی و با کیفیت عالی در هر فصلی.در حقیقت این برند به اندازه ای از کار خود و بازار فروش خود مطمئن است که هرگز حراج نمی گذارد،چیزی که در تاریخ پوشاک کم نظیر است.

طراحی برچسب لباس

نکته خاص طراحی های وی جنس سبک و راحت وکش باف اوست به این معنی که هم در دفتر کارتان می توانید به پرستیژ خود اطمینان داشته باشید و هم در یک جای عمومی.

David Hart

دیوید هارت در اصل مسئول ایجاد یک برند مخصوص و منحصر به فرد برای مردان است چیزی که هم به درد استودیو بخورد و هم به عنوان لباسی که در تفریحگاه بپوشد باشد.نقوش هندسی و چاپ های درشت سنتی آن اثبات کرد که شما نیازی به یک کت و شلوار تاکسیدو برای نشان دادن شخصیت خود ندارید. رد پاهای دیوید هارت در صنعت مد بیش از آن است که قابل شمردن باشد،به عنوان مثال می توان از Anna Sui, Tommy Hilfiger and Ralph Lauren نام برد.

تولید برچسب لباس

نکته بارز کارهای وی در ایجاد یک مدل ژاکت جدید در برند گپ می باشد که زیپ دار و پشمی است و به صورتی است که هم اسپرت است و هم کلاسیک.

Public School

با شنیدن این اسم تعجب نکنید-این برند کمتر از هر چیزی به درس و ریاضات اهمیت می دهد و بیشتر خوشایند شیطنت های جوانی است.

این نام همیشه بر داغ ترین جای مد بود و سال گذشته با برنده شدن جایزه بین المللی ویژه Woolmark  به نقطه جوش خود رسید و ثابت کرد طراحانش Dao-Yi Chow and Maxwell Osborne توانایی ایجاد یک راه رو به رشد به سوی آینده را از سنتی ترین مواد دارند.تک رنگ بودن با برش های خاص و طرح های غیر معمول و دوخت بی عیب و نقض آن را به یک برند باکلاس تبدیل کرده است.

مارک چسب دار

نکته بارز کارهای او در لایه بندی از بهترین مواد و دوخت در لباسهای پشمی است به طوری که تمام مدت خطوط صاف برش لباس پشمی شما صاف و برجسته به نظر می آید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *