آشنایی با مارک های لباس


آشنایی با مارک ها

 قیمت محصولات این برندها در کاتالوگ هایشان فوق العاده گران است و کسانی که از لوازم از این برندها داشته باشند ثروتمند محسوب میشوند.

Gucci

این برند در سراسر جهان برای کالاهای چرمی با کیفیت عالی و سبک مد ایتالیایی مشهور است. گوچی به عنوان بهترین نام تجاری ایتالیایی درنظر گرفته شده است است و در نمودار ایجاد شده توسط Interbrand که 100تا ازبهترین مارک های سراسر جهان را لیست کرده است، برگزیده میباشد. این امر در مورد تولید 2200000000 دلار را به طور سالانه تعمیم داده شده است.

آشنایی با مارک های لباس
Louis Vuitton

این برند مختص عینک آفتابی ، کالاهای چرمی ، ساعت ، کفش میباشد.این شرکت محصولات خود را به بالاترین قیمت در این صنعت به فروش میرساند که موید این حقیقت است که درآمد سالانه آن حدود 2.7 میلیارد دلارمیباشد.

آشنایی با مارک های لباس

 Chanel

برند مد معروف با آیکون کوکو Chanel است و بعنوان ظریف ترین و شیک ترین برند در مد لباس زنانه در نظر گرفته می شود. Chanel تولید بالایی در کالاهای لوکس ، عطر ، لباس و لوازم آرایشی و خیلی چیزهای دیگر دارد. برندChanel یکی از برند های شناخته شده در سراسر جهان است.

آشنایی با مارک های لباس
Burberry

یک نام برند لوکس بریتانیایی است که همه چیز از عطر و لباس تا زیورآلات را تولید میکند.. درآمد شرکت یک میلیارد دلار در سال است.

آشنایی با مارک های لباس
Fendi

یک برند ایتالیایی است که بخاطر کیف های دستی خود بسیار شناخته شده است.تولید Fendi حدود 338،500،000 دلار در سال است.

آشنایی با مارک های لباس
Christian Dior

بهترین ارایه همزمان مد و همچنین لوازم جانبی و کالاهای چرمی است. با بیش از 160 فروشگاه خرده فروشی در سراسر جهان ، تعجب آور نیست که درآمد آن حدود 18 میلیارد دلار در سال است.

آشنایی با مارک های لباس
Prada

یکی از برند های پرطرفدار در جهان نظر گرفته شده است است و بدون شک یک مارک شناخته شده است. این برند سال هاست که لوازم جانبی چرم ، کلاه و کفش تولید میکند. پرادا 1700000000 دلار را به طور سالانه درامد دارد.

آشنایی با مارک های لباس
Versace

این برند محبوبیت فوری خود را پس از آن که اولین بوتیک افتتاح شد به دست اورد و امروز ، آن را در میان بهترین و گران ترین برندها در جهان است. این شرکت هر چیزی که فکر ش را کنید تولید میکند.

آشنایی با مارک های لباس
Hermes

هرمس یک برند فرانسوی است که برای تولید خیره کننده ترین کیف ها و روسری شناخته شده است. عطر آنها آسمانی و چرم آن نرم تر از پوست میباشد.شرکت در حدود 2 میلیارد دلار در سال درامد دارد.

آشنایی با مارک های لباس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *