انتخاب کمربندي مناسب


 اگر شما استخوان‌بندي کوچکي داريد، حتي اگر داراي اضافه وزن نيز هستيد، از کمربندهايي با سگک ‌هاي ظريف و کوچک استفاده کنيد.

 اگر استخوان‌بندي درشتي داريد، مي‌توانيد در انتخابتان جسورانه‌تر عمل کنيد و کمربندهايي با سگک‌هاي چاق و درشت را انتخاب کنيد.

 اگر باريک اندام و لاغر هستيد، از کمربندهاي نازک و باريک استفاده نکنيد چون شما را استخواني ‌تر نشان مي‌دهد.

 اگر سر تا پا يکرنگ لباس پوشيده‌ايد، با کمربندي به رنگ ديگر لباستان را به دو تکه تقسيم نکنيد و کمربند همرنگ لباستان بپوشيد.

 اگر کمر کوتاهي داريد، به هيچ وجه از کمربندهاي عريض و پهن استفاده نکنيد زيرا اين نوع کمربندها کمر شما را پهن و کوتاه‌تر نشان مي‌دهند.

 اگر قد کوتاهي داريد، تا حد امکان از کمربند استفاده نکنيد يا کمربندتان را هم‌رنگ لباس ‌هايتان انتخاب کنيد چون کمربند در رنگ ديگر بدن شما را به دو قسمت تقسيم کرده است و با ايجاد خط افقي که چشم را به خود جلب مي‌کند، شما را از آنچه هستيد کوتاه‌ تر نشان مي‌دهد.

 اگر قدبلند هستيد، در انتخاب کمربند دست‌ تان باز است و انتخاب‌هاي زيادي داريد. انتخاب رنگي متفاوت براي قسمت بالاتنه و پايين‌ تنه لباس و کمربندتان، باعث مي‌شود که قد شما به چند قسمت مختلف تقسيم و تفکيک بشود و در نتيجه کوتاه‌تر و متناسب‌تر ديده شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *