ایندیتکس؛ امپراتوری مُد در خدمت مردم


لیبل برشکا

 


در دنیای مد و فشن چند سالی‌ست که «ایندیتکس»، یکی از نامداران و سردمداران به شمار می‌آید؛ یک شرکت بزرگ فعّال در حوزۀ مد و پوشاک که نه به دلیل طرح‌های خارج از ذهن و یا قیمت‌های نجومی، بلکه به خاطر عمومی بودن محصولاتش در سراسر جهان شناخته شده است.

این شرکت اسپانیایی یکی از بزرگترین فعالان در زمینۀ طراحی، تولید، توزیع و فروش پارچه و لباس در جهان است که با مالکیت هشت برند معتبر، بیش از ۶۴۶۰ فروشگاه را در کشورهای مختلف اداره می‌کند.

برندهای مطرح آن مانند Massimo Dutti، Zara و Bershka با ارائۀ کیفیتی در سطح برندهای معتبر و نامدار صنعت مُد، قیمت نهایی قابل قبولی برای کالاهای خود در نظر می‌گیرند. آنها در واقع به استراتژی خاص ایندیتکس در صنعت تخصصی مُد پایبند هستند؛ تولید محصولات متنوع و مقرون‌به‌صرفه، به جای کالاهای محدود و گران‌قیمت.

بیشتر این کالاها که ZARA در صدر فهرست فروش آنهاست در کشورهای پرتغال، اسپانیا، مراکش، چین و ترکیه تولید و هر ماه روانۀ فروشگاه‌ها در کشورهای گوناگون می‌شوند؛ کالاهایی که طراحی‌شان تماماً بر عهدۀ گروه حرفه‌یی این مجموعه است.

برشکا؛ برند جوان‌پسند ایندیتکس

در میان برندهای زیرمجموعۀ این شرکت بزرگ، برشکا به صورت خاص نیازهای جوانان را در بازار مُد و فشن پاسخ می‌دهد؛ مجموعه‌ای که در مدت ۱۷ سال فعالیت، در ۶۸ کشور دنیا، ۹۷۳ فروشگاه دایر کرده است.

برشکا تقریباً ۱۰ درصد از فروش ایندیتکس را در هر سال به خود اختصاص می‌دهد و چون از ابتدا در حوزۀ مُد برای زنان فعّالیت کرده است، با یک وجهۀ همه‌پسند، طرفداران بسیاری در این بخش دارد.

این برند که مد و فشن عمومی را مانند تمام برندهای ایندیتکس هدف اصلی خود قرار داده است، فروش آنلاین محصولات خود را نیز از سال ۲۰۱۱ در کشورهای فرانسه، آلمان، یونان، هلند، ایتالیا، لهستان، پرتغال، اسپانیا، چین و ایالات متحده آغاز کرد اما روند فروش محصولات آن از طریق اینترنت تا جایی پیش رفت که هم اکنون تنها در منطقۀ خاورمیانه در ۱۰ کشور نمایندگی فروش آنلاین دارد؛ وضعیتی که همچنان برای گسترش آن تلاش می‌کند.

برشکا به این ویژگی مشهور است که محصولات متنوع خود را خیلی زود و بر اساس فصل‌های سال در فروشگاه‌ها تغییر می‌دهد و سعی می‌کند فاصلۀ کوتاهی بین تولید محصول و تحویل آنها به فروشگاه‌ها داشته باشد.

گروه طراحی خلاق این شرکت تولیدی بیش از ۶۰ متخصص مد در اختیار  دارد که خواسته‌های خریداران جوان خود را به خوبی می‌شناسند و در هر سال بیش از ۴۰ هزار محصول مختلف را به فروشگاه‌های این تولیدکننده عرضه می‌کنند.

برشکا محصولات خود را برای یک گروه جوان پر تعداد در سراسر جهان تولید می‌کند که طبق آمار فروش و خریداران علاقه‌مند به آن، در رسیدن به هدف خود نیز موفق بوده است؛ جوانانی که عاشق فعالیت‌های اجتماعی، موسیقی و فناوری‌های جدید در دنیای مدرن هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *