برترین برندهای پوشاک در ژاپن

مد و لباس ژاپن و بطور کلی فشن ژاپن در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است و برگزاری هفته مد توکیو به این امر کمک زیادی کرده است امابرندهایی در این کشور وجود دارند که تاثیر زیادی زیادی بر  صنعت فشن این کشور داشته اند این برندها علاوه بر برندهایی هستند که در خارج از ژاپن فعالیت دارند دراین مطلب به معرفی پنج برند خواهیم پرداخت که تاثیر زیادی بر فشن ژاپن داشته اند.

White Mountaineering این برند متعلق به آقای یوسیکه آیزوا (yusike aizawa) میباشد که هم طراح و هم مدیریت این برند را بر عهده دارد آقای یوسیکه در سال ۲۰۰۱ از دانشگاه  هنرهای تاما (Tama Art University) فارغ التحصیل شد و بعد از مدتی دسیاری در کنار چند طراح ژاپنی در سال ۲۰۰۶ برند خود را راه اندازی کرد وی را یکی از نو آوران سبک streetwear ژاپن می دانند که در سطح جهان معروف است.
white_mountaineering_logo

BEAMS PLUS این برند در سال ۱۹۷۶ تاسیس شد و یکی از معتبرترین برندهای ژاپنی  می باشد  ژاپنی ها برای این برن احترام خاصی قائل هستند  این برن ۱۴۰ فروشگاه در سرتاسر ژاپن دارد در حال حاضر آقای شینسوکه ناکادا (SHINSUKE NAKADA) مدیریت این برند را برعهده دارد و بیش از ۱۵ سال است که در این برند مشغول به فعالیت می باشد.

beams-plus

Neighborhood  این برند یکی از جذاب ترین برندهای سبک خیابانی ازنظر ژاپنی ها می باشد ایم برند در سال ۱۹۹۴ توسط آقای شینسوکه تاکیزاوا (SHINSUKE TAKIZAWA) که طراحی آن را نیز بر عهده دارد تاسیس شد آقای تاکیزاوا اعتقاد دارد که لباس های او گذر زمان را به خوبی منعکس می کند .
neighborhood-logo

BLUE BLUE JAPAN  این برند کاملا در فرهنگ ژاپن برای خود جایی دست و پا کرده است و لباسهای آن آنقدر راحت هستند که دوست دارید همیشه برتن باشد و در هرجا و مکانی از آن استفاده کنید و برای تهیه آن از الیاف طبیعی و غنی ترین رنگهای طبیعی استفاده شده است این برند در سال ۲۰۰۲ توسط آقای کنجی تسوجی (KENJI TESUJI) راه اندازی شد و با اقبال عمومی خوبی از سوی مردم ژاپن مواجه گردید.
blue-blue-japan
REMI RELIEF  این برند در سال ۲۰۰۷ توسط یو تاکا گو تو (YUTAKA GOTO) تاسیس گردید هدف اصلی آقای یوتاکا طراحی و ساخت برندی بوده که به طور واقعی بیانگر کژوا ویر (CASUAL WEAR) باشد یا همان لباسهای راحتی و عمومی  وی به سبک های مدرن علاقه زیادی دارد اما در کارها ی خود سعی می کند  که به سبک ها و رنگهای ده های گذشته نیز به پردازد.

remi logo

ویژگی اصلی این طراحان در نگاه کلی توجه به فرهنگ ژاپن می باشد در هر سبکی که مشغول به کار هستند. و سبک ژاپن را در دنیا به مدرن بودن می شناسند و استریت استایل این کشور شهرت جهانی دارد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *