جذابیت با پیراهن سفید


آیا جذابیت با پیراهن سفید را تجربه کرده اید؟

جذابیت با پیراهن سفید

لباس هایتان و چگونگی پوشیدن آنها ، نکات زیادی را درباره ی شما عیان می کنند و در بسیاری از مواقع  این لباس ها هستند که در نگاه اول ذهنیت افراد را می سازند. لباس پوشیدن ضعیف و نا مناسب بازگوی اینست که شما اهمیتی به خود نمی دهید و ارزشی برای خود قائل نیستید و در نتیجه ی آن ، همین حس به اطرافیان منتقل می گردد.

پیراهن سفید یک رمز خوشتیپ بودن

پیراهن سفید ، یکی از عواملی است که به خوشتیپ بودن شما بسیار کمک میکند. این رنگ از پیراهن باعث به وجود آمدن حس اعتماد به نفس در شما خواهد شد. معمولا پوشیدن پیراهن سفید با یک شلوار لی یا مشکی، جذابیت بسیار زیادی را در ظاهر فرد ایجاد می کند.

جذابیت با پیراهن سفید

چه پیراهن سفیدی

معمولا پیراهن سفید هر چه ساده تر باشد ، شیک تر است و طرحدار بودن آن از جذابیتش میکاهد. پس اگر می خواهید یک پیراهن سفید انتخاب نمایید ، سعی کنید سادگی آن را در نظر داشته باشید.

نحوه ی ست کردن

معمولا پیراهن سفید ، با شلوار لی یا شلوار مشکی و کفش های طرح کالج ست فوق العاده ای را ایجاد کرده و جذابیت را دوچندان می سازد . البته این نوع پوشش هر چند کمتر از آقایان ولی برای خانمها هم صدق می کند به غیر از قسمت کفش طرح کالج. خانمها می توانند با این ست ،کفش های پاشنه بلند را انتخاب نمایند که البته زیاد در ایران رایج نیست  .

جذابیت با پیراهن سفید

موارد استفاده:

در قرار های ملاقات و مهمانی ها بهترین زمان برای استفاده از این ست می باشد. سعی کنید در پوشیدن آن افراط نکنید. زمانی که از این ست زیاد استفاده نمایید. جذابیت آن رفته رفته در دید اطرافیان  کم می شود. در محل کار ، مواقع استخدام و به طور روزمره مورد تایید نبوده و هر محلی نسبت به شرایط خود ،لباس خاص خود را می طلبد.

جنس پیراهن:

سعی کنید اولویتتان در انتخاب پیراهن سفید ، جنسی عاری از مواد و ترجیحا پنبه ای باشد . این نوع جنس هوا را به خوبی انتقال داده  و در نتیجه تعرق ناشی از گرما را تا حدی می کاهد. لباس های سفید در نشان دادن تعرق روی خود و تغییر رنگ ، بیشتر از سایر رنگ ها مستعد می باشند. البته اگر جنس پنبه ای را انتخاب کردید باید انتظار چروک شدن سریع آن را داشته باشید که تنها راهش مدارا کردن با پیراهن می باشد.

منعطف و قابل ست

از خصوصیاتی که این لباس را ویژه تر می سازد قابلیت ست کردن آن با اکثر لباس ها و رنگ هاست. هر رنگ شلوار یا هرنوع سوییشرت میتواند با پیراهن سفید ست شود و هر تلفیق ، جذابیت خاص خود را دارد. پس این پیراهن از آن دسته از لباس هایی می باشد که لازمه کمد خوشپوشان است.

جذابیت با پیراهن سفید

آستین کوتاه یا بلند

در کل ، پیراهن های آستین بلند از محبوبیت بیشتری نسبت به پبراهن های آستین کوتاه برخوردار است  .این موضوع نه فقط در رنگ سفید بلگه در تمامی رنگ های یک پیراهن صادق است . البته این موضوع کاملا سلیقه ایست ولی با مشاهده آمار فروش می توان دریافت که پیراهن آستین بلند خواهان بیشتری دارد.

مناسب چه فصلی؟

معمولا رنگ های روشن در لباس ، بیشتر در فصل های گرم یا معتدل استفاده می شود و بالعکس رنگ های تیره در پاییز و زمستان رایج تر است. به همین خاطر پوشیدن آن در تابستان و بهار مناسبت بیشتری دارد.

با چه چیز هایی:

پیراهن سفید با موارد زیادی جلوه ی جذاب تری به خود می گیرد . کروات نازک ، کت تک ، کمربند های اسپرت ، کت و شلوار و … از مواردی می باشد که هر کدام به نوع خود ترکیب فوق العاده ای با پیراهن سفید ایجاد می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *