لیوایز و گوگل کت جین آینده را اختراع کردند


لیوایز و گوگل کت جین آینده را اختراع کردند-پرشین پود
در کنار هم قرار دادن دنیای مد و تکنولوژی همیشه کار سختی بوده است. در این همنشینی، معمولاً عملکرد مهم‌تر از فرم بوده است و اکثر گجت­‌ها بر مزایای سلامت بستن دستبندی روی مچ متمرکز بوده‌اند تا اعتبار استایل.
خوشبختانه، لیوایز و گوگل هر دو دغدغه‌ای مشابه داشتند و دست‌به‌دست هم دادند تا کت جینی تولید کنند که بدون برهم زدن مدل هر کاری از آن برمی‌آید، از پاسخ دادن به تلفن گرفته تا پیدا کردن مسیرها.
خلاصه اینکه، سرآستین این کت که از مجموعه تحسین‌برانگیز مسافران شهری انتخاب شده از جنس پارچه لمسی تولید شده به دست غول موتورهای جستجوگر، گوگل، است. الیاف این پارچه به حس­گری متصل هستند که می‌توان آن را هنگام شستن کت یا شارژ کردن از کت جدا کرد. این حس‌گر مانند ترک‌پد عمل می‌کند وقتی با تلفن همراه جفت می‌شود، به ژست‌هایی چون دست کشیدن روی آستین یا ضربه زدن برای پاسخ دادن یا قطع کردن تماس‌ها، رد کردن موزیک‌ها یا پیدا کردن مسیرها واکنش نشان می‌دهد.

لیوایز و گوگل کت جین آینده را اختراع کردند-پرشین پود
همه این‌ها ما را به یاد شخصیت باز در انیمیشن داستان اسباب‌بازی‌ها می‌اندازد اما گوگل با استفاده از یکی از استایل­‌های موجود لیوایز، مدلی از تکنولوژی پوشیدنی تولید کرده که واقعاً قابل پوشیدن است. بعلاوه امید است که صنعت نساجی در آینده به ابداعاتی دست بزند که هر وسیله‌ای را بتوان به سطح اینتراکتیو تبدیل کرد. پس روزی خواهد رسید که شلوارها هم عقل کل خواهند شد!
کت جین لیوایز و گوگل از بهار ۲۰۱۷ در فروشگاه‌های لیوایز و به‌صورت آنلاین در دسترس خواهد بود اما هنوز خبری از قیمت آن به دستمان نرسیده است.

لیوایز و گوگل کت جین آینده را اختراع کردند-پرشین پود

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *