برندهای برتر لباس کودک

مارک های پر طرفدار لباس کودکان در ایران کدام هستند؟


خرید لباس برای کودکان در هر سنی که باشند، اهمیت خاص خود را دارد. در واقع شما نمي توانيد براي فرزند خود هر نوع لباسي كه دلتان بخواهد بخريد بلكه بايد در خريد لباس براي كودك با توجه به سن، نيازهاي او و همچنين با توجه به شناختي كه از توليدكننده پوشاك مورد نظر داريد، عمل كنيد. تا زماني كه بچه كوچك است، لازم است در خريد نوع و جنس لباس او دقت شود. پوست كودكان در سن كودكي بسيار لطيف است و بايد از لباس هايي براي پوشش آنها استفاده كرد كه از اليافي لطيف ساخته شده باشند. بنابراين واضح است كه لباس كودك 2 ساله مسلما با لباس كودك 6- 5 ساله تفاوت دارد. توليدكننده لباس كودك نيز بايد به اين تفاو تها توجه داشته باشد. اين خصيصه اي است كه رمز موفقيت تمامي توليدكنندگان لباس كودك در سراسر جهان است كه عملكردي موفق داشته و طرفداران زيادي براي خود دست و پا كرده اند.

مراقب از مادران
mothercare logo
يکي از توليدكنندگان معروف لباس كه در سراسر جهان شناخته شده كمپاني mothercare است. اين كمپاني كه تنها و به صورت اختصاصي به توليد پوشاك و وسايل مورد نياز مادر و كودك ميپردازد و لباسهاي سايز كودك و نوجوان را توليد ميكند از مهمترين و موفقترين كمپانيهاي توليد لباس كودك در سراسر جهان است كه ميتوان به جرات گفت در تمامي فروشگاههاي سراسر جهان اجناس آن يافت ميشود. توجه به رنگ، جنس پارچه و تنوع كمي و کیفي در توليدات اين كمپاني را ميتوان ويژگي اصلي آن دانست. اين كمپاني از كالسكه و اسباب بازيهاي مخصوص كودكان تا لباس زير لباس بيرون و حتي البسه مورد نياز مادران باردار و حتي تجهيزات مورد نياز دوران بارداري و بچه داري را توليد ميكند. آنچه بايد هنگام خريد به آن توجه كرد اين است كه تعدادي از فروشندگان، ديگر ماركها را به نام مارك mothercare ميفروشند. با مراجعه به سايت اصلي mothercare خواهيد ديد كه نشاني از اغلب ماركهاي ادعايي نيست.

فقط لباس

از جمله ماركهاي ديگري كه حداقل در ايران طرفداران نسبتا زيادي دارد، مارك zeroten است. اين كمپاني توليد پوشاك كودكان نيز از سنين كودكي تا نوجواني را پوشش ميدهد. قيمتهاي اين مارك نسبتا ارزانتر از mothercare بوده و کیفيت قابل قبول و خوبي نيز دارد. البته بايد در نظر داشت كه zeroten در خصوص پوشاك مربوط به سيسموني داراي محدوديت انتخاب است و تنوع چندان گسترده اي ندارد.

كالسكه و شيشه شير و لباس

Chicco-Logoمارك ديگري كه ميتوان گفت در ايران طرفداران زيادي دارد و در فروشگاههاي كشور نيز به راحتي يافت ميشود، مارك chicco است. اين كمپاني یکي از توليدكنندگان بسيار بزرگ و مشهور لباس كودكان است. كمپاني chicco علاوه بر لباس بچه، وسايلي مانند كالسكه و روروك را نيز توليد ميكند. در واقع اين كمپاني تمام وسايل و البسه مورد نياز كودكان را از سنين نوزادي تا 10 سالگي توليد ميكند. سيسمونيهاي كمپاني chicco نيز در ميان مادران ايراني طرفداران زيادي دارد.

برندهاي نسبتا كوچولو

از ديگر ماركهايي كه ميتوان توليدات آن را در فروشگاههاي فروش لباس بچه ديد ،مارك معروف junior است. كساني كه از لباسهاي توليدي اين مارك استفاده كرده اند دوام و مقاومت آنها را مثال زدني يافته اند. همچنين از ديگر ويژگيهاي لباسهاي توليد اين مارك تنوع نسبتا زياد آنها است. البته گفته ميشود قيمت لباسهاي توليدي اين مارك نسبتا زياد است. توليدي پوشاك بوسيني نيز كه در خيلي از نقاط كشور نمايندگي داير كرده است، لباسهاي كودك توليد ميكند. البته بايد توجه داشت لباسهاي توليدي اين كمپاني تنها براي سنين 5 سال به بالا است. یکي ديگر از كمپانيهاي توليدكننده لباس كودكان كمپاني معروف moonkids است. اين كمپاني كه در دهه 70 – 60 ميلادي به شهرت رسيد ويژگي خاصي دارد و آن اينكه با توجه به فرهنگ و آداب مختلف در سراسر جهان، نوع و مد لباس تنها لباس مخصوص بچه طرح و توليد ميكند. البته لباسهاي اين كمپاني توليد پوشاك كمتر در بازارهاي داخل كشور يافت ميشوند اما به ندرت ميتوان آنها را يافت.

junior logoمنبع: سایت شهرزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *