معرفی برند Mavi Jeans


برند ماوی

شاید اولین بار که با کلمه ماوی آشنا شدید در یک تاکسی نشسته بودید و به آهنگ ” ماوی ماوی ماس ماوی … ” از ابرام تاتلیس خواننده ترک گوش می‌کردید. ماوی به ترکی استانبولی یعنی آبی. (معنی ترانه : آبی آبی، آبی بیکران). ترانه ابرام تاتلیس که احتمالاً در وصف رنگ عنبیه‌ی چشم یارش بود اما برند mavi jeans کارش تولید البسه جین است، و البته کارش خیلی درست است.

mavi jeans در سال ۱۹۹۱ در استانبول ترکیه شروع به کار کرد و از آن به بعد سعی کرد با استفاده از پارچه‌های با کیفیت، تکنولوژی پیشرفته و از همه مهمتر طراحان خوش‌فکر و نیروی کار ماهر سری در برندهای تولید کننده جین در بیاورد. این برند خود را دارای روحیه‌ای جوان پسند و مدیترانه‌ای می‌داند و هدفش تولید جین‌هایی است که قشنگ بر تن بنشیند و به اصطلاح خودمان فیت تن باشد.

mavi jeans حساسیت زیادی دارد که تمامی مراحل کار را خودش در دست داشته باشد. یعنی از طراحی، دوخت، شستشوی پارچه و تولید گرفته تا حمل و نقل کالا و در نهایت فشار دادن زنگ اِف اِف بازار، همگی به دست کارمند‌های خودش انجام شود. این امر دست شرکت را باز گذاشته تا ضمن عرضه‌ی جین‌های مُد روز با کیفیت تُرک درجه ۱، دست دلالان سودجو را قلم بکند تا قیمت اجناسش بیخودی بالا نروند.

لیبل چرم

چیزی که این برند را از یک برند زیقی متمایز می‌کند این است که mavi jeans به جزئیات دقت فراوانی می‌کند. برای مثال تک تک جین‌های تولید شده توسط این برند با دست شسته می‌شوند و هر طرحی که به مرحله تولید می‌رسد، قبلش چندین و چند بار توسط مانکن‌ها تن زده می‌شود و از آن‌‎ها خواسته می‎شود تا راه بروند، بالا و پایین بپرند و ژست بگیرند تا توسط طراحان دیگر بررسی شود و معایبش برطرف شود؛ سپس به تولید برسد. نتیجه این همه سخت‌گیری این است که تن خور جین‌های mavi jeans بسیار مَلَس است. این شرکت ترک محصولی تولید می‌کند که بعد از چند بار شستن خود را رها نکند، رنگش مثل ماست نشود و شما را مجاب نکند که از این به بعد مثل نانوایی محل‌تان آن‌را با کِش به دریچه کولر ببندید تا حُکم کانال کولر را پیدا کند.

برای چنین برندهایی کم کردن از کیفیت یعنی کم شدن اعتبار. خودتان فکر کنید یک برند جین باید چه کیفیتی داشته باشد تا هالیوودی‌ها آن‌را بخرند و خیلی مرتب داخل کمد لباس‌شان آویزان کنند. ستارگانی نظیر جسیکا آلبا (بازیگر فیلم Sin City)، هیلاری داف (خواننده آمریکایی)، زَک اِفرون (بازیگر خوشتیپ و جوان آمریکایی)، کیت وینسلت (بازیگر مشهور انگلیسی)، آوریل لاوین (راک استار خُل و چِل آمریکایی)، هایدن پنِ‌تییِر (بازیگر جوان سریال قهرمانان) و آدریانا لیما (همان خانم سوپر مدل برزیلی که نگذاشت مراسم قرعه کشی جام جهانی را ببینیم) و خیلی از افراد مشهور و کار درستِ دیگر mavi jeans می‌خرند و می‌پوشند.

mavi jeans با افتتاح بیش از ۴۰۰۰ شعبه فروشگاه در بیش از ۵۰ کشور دنیا، هم اکنون یکی از غول‌های بازار جین است. این برند در کشورهایی مثل آمریکا، کانادا، استرالیا، آلمان، ترکیه، هلند و روسیه نمایندگی رسمی فروش دارد. در نیویورک، ونکوور، مونترئال، برلین، فرانکفورت، دوسلدورف، هامبورگ، استانبول و مسکو بیش از ۳۱۰ فروشگاه رسمی mavi jeans دایر است که بر اساس آمار دفاتر فروش تاکنون رقمی بیش از ۴۰ میلیون جین فروخته‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *