وقتی می شود از پارچه هم خودرو تولید کرد!


خودرویی مفهومی در ابعاد کوچک و داشتن بدنه‌ای پارچه‌ای توسط شرکت ژاپنی “ریمونو” معرفی شد.خودرو پارچه ای
شرکت تازه متولد شده “ریمونو” که اولین پروژه و دستاوردش همین خودرویی است که در گالری تصاویر می‌بینید، با استفاده از پارچه و تجهیزاتی نسبتاً ساده، خودرویی ارزان قیمت برای استفاده‌های شهری معرفی کرده است.
براساس جزییات بدست آمده، این خودرو با طولی 2184میلی متری ساخته شده که در داخل کابین آن به ساده‌ترین شکل ممکن از دو صندلی استاندارد برای نشستن 2 سرنشین بالغ و یا نشستن یک سرنشین بالغ و 2 سرنشین کودک در عقب استفاده شده که صندلی دوم به صورت خطی در پشت صندلی اول قرار گرفته است.
سیستم محرک این اتومبیل هم با توجه به عدم طراحی جلوپنجره و رادیاتور درقسمت جلویی خودرو، قطعا الکتریکی خواهد بود که فعلا اطلاعاتی از عملکرد و قدرت آن در دسترس نیست، ولی قطعا به خاطر کاهش وزن و ارزان شدن آن، از تک موتور الکتریکی بر روی محور عقب استفاده خواهند کرد.

 

خودرو پارچه ایجالب‌ترین ویژگی این خودرو فارغ از اندازه و سیستم محرک و تعداد سرنشینان، ساخته شدن و توسعه بدنه خودرو توسط پارچه‌های ضدآب است که به شدت باعث کاهش وزن خودرو می‌شوند، ولی دیگر نباید به دنبال ایمنی و امنیت در تصادف و سرقت‌ها گشت، هر چند بعید می‌دانیم سرعت این خودرو به قدری برسد که تصادفی سنگین داشته باشد. جنس پارچه‌های بکار رفته در این اتومبیل هم براساس اعلام وبسایت منبع، از نخ‌های پلی استر است که عمدتا در ساخت برزنت و چادرها کاربرد فراوانی دارد.
با نگاهی غیرمستقیم به تصویر مربوط به داخل کابین هم می‌توان غربیلک فرمان ساخته شده به شکل اهرم فرمان موتورسیلکت‌ها را مشاهده کرد که در میان آن دو صفحه کیلومتر عقربه‌ای نصب شده و در پشت این مجموعه نیز همچون خودروهای پیشرفته امروزی، از یک صفحه نمایشگر دیجیتال استفاده شده که به نظر می‌رسد یک دستگاه “آیپد” باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *