چطور لباس‌های سفید بپوشیم


چطور لباس‌های سفید بپوشیم

لباس‌های سفید ساده، شاداب و تابستانی هستند. ولی خب پوشیدن لباس سفید از سادگی رنگ سفید خیلی پیچیده‌تر است. در این مقاله به چند نکته درمورد پوشیدن مناسب لباس‌های سفید می‌پردازیم.

طیفی از سفید را انتخاب کنید که به رنگ پوست شما می‌آید. همه نمی‌توانند رنگ روشن، کاملا سفید، بپوشند. اما خوشبختانه، برای هر نوع پوستی طیفی از سفید وجود دارد:

رنگ‌ پوست سرد (با زیر رنگ‌های صورتی و آبی) با رنگ سفید روشن کلاسیک همخوانی دارند (چون این رنگ هم زیررنگ سرد دارد) و با زیورآلات نقره‌ای خیلی خوب هماهنگ می‌شود.
رنگ پوست برنزه (با زیر رنگ‌های نارنجی، زرد یا قرمز) خیلی به سفید یا زرد آهویی می‌آید، به خصوص وقتی با زیورآلات طلایی ست شود.
رنگ پوست آبنوسی (که زیر رنگ‌های زرد، آبی یا قرمز دارد) به همه چیز می‌آیند و با سفید و زرد آهویی و هم زیورآلات طلایی و نقره‌ای جور می‌شوند.
رنگ پوست‌های گرم (قهوه‌ای تیره، قهوه‌ای روشن یا حتی رنگ پریده با زیر رنگ‌های طلایی یا زرد) خیلی به کرمی و سفید عاجی و زیورآلات نقره‌ای یا طلایی می‌آید.

رنگ پوست زیتونی (با زیر رنگ سبز ملایم یا زرد و فاقد صورتی) با زرد آهویی عالی می‌شود.

اگر مطمئن نیستید که رنگ پوستتان کدام است، در نور بایستید، ترجیحا نور فضای باز و پوستتان را با یک صفحه کاغذ مقایسه کنید.

یک لباس سفید مات و یکدست انتخاب کنید. پارچه سفید معمولا در خیلی از موارد از نفرین دیده شدن از آن سمتش رنج می‌برد. وقتی که می‎خواهید یک لباس سفید بخرید، عامل پیدا بودن از آن سمت را بررسی کنید. برای این کار:

لباس را بالا در مقابل نور قرار دهید.
یک دستتان را پشت لباس قرار دهید.
دنبال دستتان بگردید و ببینید چقدر پیداست. اگر می‌توانید رنگ و شکل دستتان را ببینید، آن لباس هرچیزی که زیرش باشد را نشان می‌دهد! فقط در صورتی لباس را بخرید که از لباس زیر مناسب استفاده می‌کنید

چطور لباس‌های سفید بپوشیم

پارچه با کیفیت انتخاب کنید. احتمال کمتری وجود دارد که زیر پارچه‌های با کیفیت پیدا باشد. ممکن است حتی بعضی از لباس‌ها آستر دار باشند. دنبال کتان‌های سنگین‌تر، کتان بافته شده و بعضی از انواع پارچه مصنوعی باشید.

از لباس‌های سفید چسبان پرهیز کنید. سفید رنگی نیست که اگر به انحناهای بدن شما چسبیده باشد جذاب باشد. لباس‌های سفیدی انتخاب کنید که موج دار، چین دار و آزاد هستند. سفید رنگ تابستان، آزادی و نفس کشیدن است، پس لباس هم حتما باید این ویژگی‌ها را نشان دهد.

لباس زیر هم رنگ پوستتان بپوشید. بر خلاف تصور، لباس زیر سفید در واقع زیر پارچه سفید کاملا معلوم است، پس فراموشش کنید – و هر رنگ دیگری بجز رنگ پوستتان هم همین مشکل را خواهد داشت.

لباس زیر رنگ پوست تضمین می‌کند که چیزی توجه‌ها را به جاهای نامناسب جلب نمی‌کند؛ از روکش‌ها، شورت‌ها و سوتین‌های رنگ پوست استفاده کنید.

کفش‌های مناسب انتخاب کنید که با لباس سفید هماهنگ باشند. سفید رنگ پاکی و سادگی است. اگر بخواهید بدرخشید، می‌توانید کفش‌های پاشه بلند قرمز به لباس سفیدتان استفاده کنید، اما خیلی از مردم آن را زیاده روی می‌دانند – اگر قصد شما هم همین است، پس همین کار را بکنید، عالیست!

 

در غیر این صورت موارد زیر را امتحان کنید:

بژ، شتری، خاکستری و قهوه‌ای ملایم انتخاب‌های عالی برای رنگ هستند.
صندل و دمپایی انگشتی‌های نقره‌ای، برنزی و طلایی همیشه برای ست کردن با سفید عالی هستند.
کفش یا صندل سفید نپوشید، چون تاثیرش زیاد از حد خواهد شد.

زیورآلات مناسب انتخاب کنید. هیچوقت در استفاده از سفید زیاده روی نکنید. زیورآلات چوبی (النگو، مهره و غیره.) و همچنین جواهرات فلزی عالی هستند.

 

چطور لباس‌های سفید بپوشیم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *