چگونه به روز باشیم؟


هیچ گاه یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت نکنید” این یک عبارت عالی است، اما در واقعیت، ما افراد را قبل از اینکه بشناسیم از روی ظاهر شان قضاوت می کنیم. دیدگاه و برداشت اول در هر مکانی مهم است و دانش و اطلاعات مهم در زمینه ی مد و فشن داشتن ، همیشه به خوبی مرتب و آماده بودن در این زمینه به شما کمک می کند. خوش سلیقه و به روز بودن در برخی افراد ذاتی  است. این مقاله در رابطه با افرادی نوشته شده است که در زمینه ی مد و فشن زیاد هم خوش شانس نیستند.
چگونه به روز باشیم؟
راهکارها :

1.مجلات در زمینه ی مد وفشن را بخوانید خواندن مجلات Vogue, Kiss, Elle and Cosmo Girl را به شما توصیه می کنیم. این موارد زمینه ی خوبی برای گام های بعدی شما خواهد بود.

2. بدانید که در دنیای مد و فشن چه خبر است. مد و فشن در یک چرخه در حال حرکت است. به عنوان مثال شلوار جین تنگ در فواصل معین و دوره های خاص به صورت مد نمایان می شود. کلید اصلی مد روز بودن زمان گیری و دانستن دوره های خاص است.

3.برخی قوانین مد را یاد بگیرید و بشناسید. برخی قوانین به طور کلی خلاف به روز بودن است. به عنوان مثال اگر شما در شلوار جین تنگ خوب دیده نمی شوید و این موضوع هنوز هم ادامه دارد و برای شما مهم هم نیست که در حال حاضر چه مدی مرسوم است. این موضوع نمی تواند در به روز بودن شما کمکی کند.

4.لباس های خوش سلیقه و به روز بخرید

5. چیزهایی را امتحان کنید که هیچ کس یا تعداد کمی از افراد آن را امتحان کرده باشند. شیوه و استایل های منحصر به فرد را از طراحان مستقل شناسایی کنید و یاد بگیرید. فروشگاه های اینترنتی و برخی بوتیک های دیگر که در نواحی شما هستند را امتحان کنید.
چگونه به روز باشیم؟
6. به جای اینکه لباس های ارزان قیمت را به صورت فله ای بخرید و هرگز آنها را نپوشید لباس هایی با کیفیت بالا، متنوع و مختلط بخرید بطوری که بتوانید در هر مناسبتی یا موقعیتی از آنها استفاده کنید. خریدن لباس های قیمتی یا هر گونه لوازم دیگری که گران هستند را امتحان کنید بطوری که شما می توانید سالها یا حتی دهه ها از آنها استفاده کنید.

7.سعی کنید که جدیدترین مدها را به صورت آنلاین جستجو کنید. وبلاگ های مد و فشن را بخوانید. اینها می توانند به شما کمک کنند که در مورد آخرین مدها و شیوه های در حال انجام مواردی را بدانید.

8.افرادی را که فکر می کنید خوب لباس می پوشند را پیدا کنید و برای خوب لباس پوشیدن از آنها الهام بگیرید. اگر اندامی شبیه به شما داشته باشد این کار می تواند به شما کمک کند.

9. در اتاق خود یک تابلو در زمینه ی مد و فشن داشته باشید. در این تابلو لباس های به روز و مورد علاقه خود را از مجلات برش داده و بچسبانید و پس از آن می توانید آنها را هر زمانی که دیگر مد نیستند از تابلو خود بردارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *