۵ نکته برای خرید بهترین شلوار جین


1) پارچه جین

جین سنتی غیرکشی با وزن متوسط، بهترین انتخاب شما خواهد بود. این نوع جین، مدلی کلاسیک، مردانه و خوش‌پوش دارد. جین پردازش‌نشده لبه‌دار سنگین‌تر خوب است – اما اگر دوست داشته باشید – اما لطفاً با تا زدن پاچه‌های خود برای نشان دادن آن درز قرمزرنگ یا حتی برای اندازه کردن شبوارتان خود را شبیه به جنگلی‌های شهری از مد افتاده نکنید! این‌بار جلوی خود را بگیرید. البته هر چند این نوع شلوارهای خوب و با دوام هستند،‌ ن.ع کشی آنها مقاومت کمتری از خود نشان می‌دهد. عواقب پوشیدن جین کشی تنگ به عهده خودتان است و وقتی متوجه شدید که چندان محکم و مقاوم نیست، کسی را مقصر ندانید.

2) فاق شلوار

امروزه مردانی که طبق مد روز لباس می‌پوشند، شلوارهایی با فاق کمی بلندتر می‌خرند زیرا علاوه بر اینکه کمر را به‌خوبی در برمی‌گیرد، فضای مناسبی نیز برای پیراهن دارد و به پا هم فشار نمی‌آورد. بنابراین، از فروشنده شلواری با فاق متوسط بخواهید.

۵ نکته برای خرید بهترین شلوار جین-پرشین پود
3) قد شلوار

جین کوتاه در حال انقراض است و داشتن یک تیپ مدرن مناسب مستلزم داشتن شلواری بلندتر است که کمی در قسمت پایین پا چین بخورد یا اگر دوست داشتید کمی با روی کفشتان تماس پیدا کند. لوله کردن و برگرداندن پاچه‌ها کمی از مد افتاده، پس اگر شلوارتان خیلی بلند است، آن را به خیاط بدهید تا برایتان کوتاه کند.

4) پاچه شلوار

پاچه راسته و کمی گشادتر، بهترین انتخاب روز است. سایز آن باید متناسب و خوش‌دوخت باشد اما تنگ نباشد. وقتی بتوانید در حالت ایستاده، یک یا دو اینچ از پارچه اضافی دور ران خود را بگیرید، سایز شلوار متناسب است. انتهای پاچه باید کاملاً به‌اندازه (یا تقریباً به‌اندازه) ران شلوار باشد. شلوارهای لوله‌تفنگی و دمپا گشاد (بوت-کات) ممنوع.

5) سنگ‌شور

جین‌های تیره که سنگ‌شور نشده‌اند هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند و بادوام هستند. پس اگر دقیقاً نمی‌دانید چه می‌خواهید، چیز دیگری نخرید. البته، تب داغ سنگ‌شورهای روشن سبک دهه ۹۰ نیز در بین جوانان جریان دارد. سلیقه خود را ارزیابی کنید و با توجه به آن انتخاب کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *