دکوراسیون داخلی خانه مدرن + نکات و 10 ایده برتر

دکوراسیون داخلی خانه مدرن چگونه است؟

دکوراسیون داخلی خانه مدرن چگونه تکمیل میشود؟ یکی از سبک های دکوراسیون داخلی که این روزها طرفداران زیادی در بین اقشار مختلف مردم با سلیقه های متفاوت پیدا کرده است، دکوراسیون داخلی خانه مدرن است. برای داشتن یک دکوراسیون حرفه ای لازم است در انتخاب و خرید وسایل با آگاهی و رعایت برخی اصول مهم و اولیه عمل کنید.

در این مقاله قصد داریم علاوه بر بیان نکات مربوط دکوراسیون داخلی خانه مدرن، تصاویری نیز برای ایده گرفتن شما عزیزان بیاوریم. پس تا انتها همراه ما باشید.

10 نکته برای دکوراسیون داخلی خانه مدرن حرفه ای

چیدمان و دکوراسیون یک خانه تاثیر بسیار زیادی در راحتی افراد حاضر در منزل و مهمانان خواهد داشت بنابراین قبل از انتخاب دکوراسیون باید نسبت به نکاتی آگاهی داشته باشید. در ادامه برای شما بیان خواهیم کرد:

نکته شماره 1 دکوراسیون داخلی خانه مدرن

یکی از مهم ترین نکاتی که برای دکوراسیون داخلی خانه مدرن باید رعایت کنید، شیک و مدرن بودن در کنار خاص بودن است. به بیان دیگر یک دکوراسیون مدرن حرفه ای نباید کپی شده باشد. به عنوان مثال برای تمکیل دکوراسیون داخلی مدرن به جای استفاده از مبلمان و میز ست آماده، میتوانید میز و مبلمان را به صورت جداگانه خریداری کرده و باهم ست کنید.

در این قسمت تصویری از دکوراسیون داخلی خانه مدرن با مبلمان مدرن قرار گرفت.

استفاده مبلمان نا متناسب یک ایده برای دکوراسیون مدن است.

 

نکته شماره 2 دکوراسیون داخلی خانه مدرن

رنگ های تیره را اصولی به کار ببرید! برخلاف باور غلط برخی از مردم که دکوراسیون مدرن را یک سبک روشن میدانند، برای تکمیل دکوراسیون داخلی مدرن میتوانید از رنگ های تیره نیز استفاده کنید. استفاده از رنگهای تیره در کنار رنگ های روشن جلوه ی زیبایی دارد.

در این قسمت تصویری از دکوراسیون داخلی خانه مدرن به رنگ تیره قرار گرفت.

استفاده از رنگ های تیره برای دکوراسیون مدرن امکان پذیر است.

 

نکته شماره 3 دکوراسیون داخلی مدرن

یکی دیگر از نکاتی که برای دکوراسیون داخلی خانه مدرن میتوانید آن را پیش ببرید، تعیین دکوراسیون آشپزخانه به صورت کرومیومی است. با استفاده از به کارگیری رنگ های براق در سطوح آشپزخانه میتوانید یک دکور جذاب داشته باشید.

در این قسمت تصویری از دکوراسیون داخلی خانه مدرن در آشپزخانه قرار گرفت.

استفاده از رنگ های براق برای دکوراسیون مدرن کاربرد دارد.

 

نکته شماره 4 دکوراسیون داخلی خانه مدرن

استفاده از گیاه های گلدانی را فراموش نکنید! گل و گیاه یکی از اکسسوری هایی است که برای استفاده در انواع دکوراسیون مناسب است و به گونه ای میتواند تکمیل کننده روح هر خانه ای باشد. بنابراین استفاده از انواع گیاه های گلدانی را در گوشه و کنار خانه تان فراموش نکنید.

در این قسمت تصویری از استفاده گل های طبیعی برای دکوراسیون داخلی خانه مدرن قرار گرفت.

استفاده از گل های طبیعی را به عنوان تکمیل کننده دکوراسیون مدرن در تصویر مشاهده میکنید.

 

نکته شماره 5 طراحی دکوراسیون داخلی مدرن

یکی از مهم ترین نکاتی که در دکوراسیون داخلی خانه مدرن بسیار تاثیرگذار است، نورپردازی می باشد. استفاده از انواع لوسترهای مدرن و نورپردازی های انتزاعی فضایی لوکس و مدرن را ایجاد میگیرد.

در این قسمت تصویری از دکوراسیون داخلی خانه مدرن به وسیله لوسترهای مدرن قرار گرفت.

نمونه ای لوسترهای مدرن را در تصویر بالا مشاهده میکنید.

 

نکته شماره 6 دکوراسیون داخلی مدرن

یکی از ساده ترین نکات طراحی حرفه ای دکوراسیون مدرن استفاده هرچه بیشتر از نور طبیعی است. در دکوراسیون های کلاسیک استفاده از پرده های تجملاتی نشان از توانگری مالی فرد بود، اما در دکوراسیون مدرن توصیه میشود تا حد امکان جلوی پنجره ها با استفاده از پرده و یا وسایل دیگر اشغال نشود و تا جاییکه امان دارد نور وارد محیط خانه شود.

در این قسمت تصویری از تاثیر پنجره های بزرگ در دکوراسیون داخلی خانه مدرن قرار گرفت.

تاثیر پنجره های بزرگ و نور طبیعی را در تصویر بالا مشاهده میکنید.

 

نکته شماره 7 طراحی دکوراسیون داخلی مدرن

فلز به عنوان یک عنصر سرد یکی از مهم ترین عناصر دکوراسیون داخلی خانه مدرن محسوب میشود. در هر دوره ای از زمان وسایل ساخته شدن از یک فلز به خصوص در بین مردم طرفدارانی کسب میکند. اما در دکوراسیون مدرن استفاده از انواع فلزها در قالب وسایل مختلف مانند میز و مبلمان و … به صورت ترکیبی رایج است.

در این قسمت تصویری از دکوراسیون داخلی خانه مدرن به وسیله میزهای فلزی قرار گرفت.

استفاده از فلزهای ترکیبی یک ایده برای طراحی دکوراسیون مدرن است.

 

نکته شماره 8 دکوراسیون داخلی مدرن

برای تکمیل دکوراسیون داخلی خانه مدرن استفاده از اکسسوری های مختلف را فراموش نکنید. یکی از این اکسسوری هایی که طرفداران زیادی دارد و در عین سادگی جلوه ی زیبا و مدرنی به محیط میبخشد آینه های متعدد می باشد. استفاده از آینه های ساده و با اشکال هندسی نابرابر در کنار یکدیگر فضا را مدرن میکند.

در این قسمت تصویری از دکوراسیون داخلی خانه مدرن به وسیله آینه قرار گرفت.

استفاده از آینه های متفاوت یک ایده مدرن برای دکوراسیون است.

 

نکته شماره 9 دکوراسیون داخلی خانه مدرن

ایده و نکته ی دیگری که برای دکوراسیون داخلی مدرن میتوان برای شما بیان کرد، استفاده از دیوارکوب ها و تابلوهای مینیمال و مدرن در کنار یکدگیر و تنها روی یک دیوار از خانه می باشد. استفاده از تابلوهای عکس یا نقاشی در سراسر فضای خانه باعث شلوغی فضا میشود اما کنار یکدیگر قرار دادن تابلوها فضا را مدرن میکند.

در این قسمت تصویری از تاثیر تابلوهای مدرن در دکوراسیون داخلی خانه مدرن قرار گرفت.

در تصویر بالا ساتفاده از تابلوهای مدرن در کنار یکدیگر را مشاهده میکنید.

 

نکته شماره 10 طراحی دکوراسیون داخلی مدرن

به عنوان نکته آخر برای دکوراسیون داخلی مدرن میتوانیم انتخاب طیف رنگی مناسب را برای شما بیان کنیم. انتخاب طیف رنگی کاملا تیره و یا کاملا روشن با گذشت زمان ممکن است برای شما تکراری و خسته کننده شود. بنابراین استفاده از رنگ های دیگر به عنوان جزئیات تکمیل کننده دکوراسیون روحی را به محیط میبخشد که در عین حفظ مدرن بودن فضا مانع از خسته کننده شدن آن میشود.

در این قسمت تصویری از تاثیر رنگ ها در دکوراسیون داخلی خانه مدرن قرار گرفت.

در تصویر بالا تاثیر استفاده از رنگهای متفاوت در دکوراسیون مدرن را مشاهده میکنید.

 

کلام آخر

در این مقاله قصد داشتیم که با بیان نکات و آوردن تصاویری به شما برای یک چیدمان حرفه ای و مدرن دکوراسیون به شما کمک کرده باشیم. به یاد داشته باشید که اصل دکوراسیون و چیدمان مدرن بر سادگی بنا شده است. امید است که این مقصود حاصل شده باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *