اصول ست کردن رنگ طوسی


چگونه خاکستری مناسب استایلمان را انتخاب کنیم

1- اگر رنگ پوستتان سرد است ، می توانید تقریباً هر سایه ای از خاکستری را انتخاب کنید. اگر ته رنگ پوستتان گرم است ، باید در انتخاب رنگ خاکستری احتیاط کنید با پوشیدن رنگ خاکستری در نیمه پایین بدن یا با محدود کردن رنگ خاکستری به لوازم جانبی، پوست خود را روشن نگه دارید. اگر رنگ پوست شما رنگ های صورتی، قرمز یا آبی دارد پوست شما سرد است و یک راه آسان برای تعیین سردی و گرمی پوست ، نگاه کردن به رگ‌های داخل مچ دست است. اگر آنها آبی به نظر می رسند، رنگ پوست شما سرد است و اگر رگ‌های زیر مچ شما سبزتر به نظر می‌رسند، رنگ پوست شما گرم است. اگر پوست شما گرم است، بیشتر مایل به هلویی یا طلایی است

2-اضافه کردن لوازم جانبی روشن. هیچ چیز مانند یک اکسسوری تک رنگ ، خنثی بودن لباس کاملا خاکستری را نمی شکند، چه یک کیف پول قرمز روشن یا یک جفت کفش آبی. خاکستری به همه چیز می آید، بنابراین از گرفتن درخشان ترین و جسورترین اکسسوری خود نترسید. با تغییر تکه هایی که به یک لباس اضافه می کنید، می توانید یک لباس را به ده ها روش مختلف استایل کنید!   

 

3-خاکستری تیره را با رنگ های ملایم تر ست کنید. برای حفظ تعادل در لباس خود، خاکستری تیره خود را با رنگ های ملایم تر ست کنید. یک ژاکت خاکستری تیره را با یک گردنبند صورتی روشن یا یک لباس خاکستری تیره با یک روسری آبی روشن در نظر بگیرید. تضاد این رنگ‌های روشن‌تر با سایه تیره‌تر خاکستری به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که لباس شما خیلی تیره و کسل‌کننده نیست.

4-استایل خود را خنثی نگه دارید. برای داشتن ظاهری شیک و رسمی تر، خاکستری خود را با یک رنگ خنثی ترکیب کنید یا یک لباس سفید را با لوازم جانبی خاکستری ترکیب کنید. برای داشتن لباسی چشم نواز، لازم نیست خاکستری خود را با یک رنگ شاد یا جسور ترکیب کنید. با خنثی نگه داشتن آن، ظاهری ظریف و پیچیده ایجاد کنید .

 

5-از آنجایی که خاکستری در تمام سایه‌های مختلف وجود دارد و اغلب دارای رنگ‌های مختلف است، می‌تواند تقریباً با هر رنگی هماهنگ شود. نکته اصلی که باید مراقب آن بود پوشیدن چندین طیف خاکستری به طور همزمان است. اگر می خواهید رنگ های خاکستری را با هم ترکیب کنید، آنها را در همان طیف نگه دارید.

6-خاکستری خود را با چاپ های برجسته ترکیب کنید. از آنجایی که این رنگ زیرسازی خوب و خنثی ایجاد می کند، با ترکیب آن با الگوهای سرگرم کننده، کمی هیجان به لباس خود بیافزایید. با  شلوار خاکستری خود یک پیراهن خال خال روشن بپوشید تا کمی جلوه به آن ببخشید. یک ژاکت کش باف پشمی را روی یک لباس خاکستری بیندازید تا هیجانی به آن ببخشید. نکته جالب در مورد خاکستری این است که می تواند تقریباً با هرالگویی کار کند.

7-لباس خاکستری با بافت های سرگرم کننده را انتخاب کنید. اگر نگران به نظر رسیدن لباس خاکستری هستید، با بافت های سرگرم کننده، ابعادی به آن اضافه کنید. به دنبال تکه های خاکستری با توری ، چرم، جیرو…باشید ، هر چیزی که متفاوت است! که به لباس شما کمی جذابیت می بخشد، در حالی که هنوزهم خاکستری با رنگ خنثی جذابتر به نظر می رسد .

8-یک برش سرگرم کننده را انتخاب کنید .از آنجایی که این رنگ بسیار ابتدایی است، می‌توانید تکه‌هایی با لبه‌های دراماتیک انتخاب کنید. پوست را با دامن های کوتاه، پیراهن هایی یا برش های سرگرم کننده ادغام کنید. اگر لباس خاکستری شما برشی جسورانه داشته باشد ، مطمئناً ساده یا دلگیر به نظر نخواهید رسید.

9-خاکستری روشن با رنگ های تیره بپوشید. اگرلباس خاکستری شما در انتهای طیف روشن تر است، آن را پررنگ کنید و با رنگ تیره تر جفت کنید. رنگ‌های جواهری مانند بنفش تیره، یاقوتی، یا آبی سلطنتی  باخاکستری بسیار خوب کار می‌کنند. از آنجایی که خاکستری روشن به تنهایی می تواند کمی کسل کننده به نظر برسد، ست کردن آن با رنگی تندتر به لباس شما تعادل می بخشد و آن را جذاب نگه می دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *