نکاتی برای انتخاب لباس کودک

یکی از نکات نگهداری لباس چرم این است که در معرض رطوبت قرار نگیرد

 

همه ما می‌خواهیم لباس هایی برای فرزندانمان تهیه کنیم که زیبا به نظر برسند، اما در عین حال  می‌خواهیم آنها راحت باشند، زیرا هیچ چیز به‌اندازه اینکه کودک شما لباس‌هایی آزاردهنده بپوشد کلافه کننده نیست .

سلیقه من در پوشاک بچه‌ها در طول سال‌ها قطعاً بهتر شده است (با هر کودکی، چیزهای بیشتری از روزهای اولیه لباس پوشیدن دختران کوچک حذف کرده‌ام)،در مورد اینکه چه چیزی برای کمد همه ی آنها به کار می آید ، تجربه هایی آموخته ام.

1- انتخاب طرح

یک طرح رنگ کلی را انتخاب کنید. از آنجایی که همه دخترها نسبتاً متفاوت به نظر می رسند و رنگ های متفاوتی دوست دارند، بسیاری از چیزهایی که برای دختراولم خریدم برای دختر کوچکترم چندان خوب به نظر نمی رسند. در طول سال‌ها، متوجه شدم که رنگ‌های آبی، سفید و قرمز به هر سه آن‌ها می آید (و دوست دارم از این رنگ‌ها در طول سال و در بسیاری از تعطیلات مهم استفاده کنم )، بنابراین اکثراً این رنگها را انتخاب می‌کنم. به علاوه، زمانی که نوبت به عکاسی خانوادگی میرسد ، هماهنگ کردن همه افراد بسیار آسان است، زیرا اکثر لباس های فرزندانم در طرح‌های رنگی مشابه هستند.

2- انتخاب پارچه

انتخاب پارچه مناسب عامل مهمی در تصمیم گیری در مورد انتخاب لباس است. لباس‌های ارزان‌قیمت ممکن است برای زمان بازی مناسب باشند، اما تحت فشار پوشیدن بیش از حد، ممکن است به سرعت قابلیت خود را از دست بدهند. انتخاب پارچه‌های مستحکم تر برای لباس‌های بازی یک گزینه ایده‌آل است زیرا می‌تواند از مواردی مانند سوراخ‌های زانو، پاره شدن درزها و ساییدگی و پارگی عمومی در هنگام افتادن کودکان جلوگیری کند. پارچه سبک‌تر نیز گزینه خوبی برای ماه‌های گرم‌تر هستند، زیرا محافظت کافی در برابر نور خورشید دارند و همچنین کودکان را خنک‌تر نگه می‌دارند. پارچه هایی را انتخاب کنید که مقاوم باشند  . من می‌دانم که تمام لباس‌هایی که برای  دخترانم می‌گیرم، قرار است در طول بازی ، دویدن و شستن مدام با مواد های شوینده مختلف  خوب به نظر برسد.. من متوجه شده‌ام که پارچه‌های تی‌شرت زیاد عمر نمیکنند و دوام کمی دارند  (گاهی اوقات حتی بعد از اولین شستشو، که بسیار ناامیدکننده است)، بنابراین من تقریبا همیشه سراغ پارچه‌های نخی غیر کشی می‌روم. من عاشق  بلوزهای مجلسی کوچکی هستم که دخترم می پوشد . زیرا هم زیبا هستند  هم با دوام .

3- سرمایه گذاری در پوشاک با کیفیت

بچه‌ها خیلی سریع سایز عوض میکنند ، اما این بدان معنا نیست که خرید لباس‌های ارزان و مقرون‌به‌صرفه در طول این جهش رشد، به صرفه است. سرمایه‌گذاری روی لباس‌های باکیفیت در درازمدت باعث صرفه‌جویی در هزینه شما می‌شود. لباس‌های باکیفیت با مواد بهتری تولید می‌شوند و به طور کلی می‌توانند در برابر شستشوی مکرر یا سایش طولانی‌تر مقاومت کنند. همچنین متوجه خواهید شد که مجبور نیستید در طول مراحل رشد اقلام زیادی بخرید، زیرا لباس های باکیفیت  زمان بیشتری دوام می آورند . 

 اشکال و الگوهای کلاسیک با جزئیات سرگرم کننده را انتخاب کنید. من  به‌ویژه به دنبال جزییاتی هستم که کمی سرگرم‌کننده باشند و جلوه خاصی به لباس بدهند. یک ژاکت سرمه ای و سفید معمولی بسیار ساده است  ، اما پاپیون قرمز کوچک در پشت و بند چشمی در پایین، این ژاکت را به طرز مسخره ای دوست داشتنی کرده است.

4- در نظر گرفتن علاقه ی فرزندتان

 از آنچه فرزندانتان  دوست دارند بپوشند آگاه باشید. دختر من عاشق دامن است. او تقریباً در هر روز هفته یک دامن انتخاب می‌کند. از سوی دیگر، دختر کوچکم به «شلوار راحت» علاقه زیادی دارد ، بنابراین شلوارهای زیادی دارد. اگرچه به تیپ دخترانم اهمیت می‌دهم، اما نه به اندازه ای  که آن را به یک نبرد بزرگ تبدیل کنم، بنابراین سعی می‌کنم مطمئن شوم که آن‌ها لباس‌های کافی داشته باشند که از پوشیدن آن راضی باشند و همچنان در دسته‌هایی که من هم دوست دارم مناسب باشند.

5- آب و هوایی که در آن زندگی میکنید

در مورد  آب و هوای شهر خود واقع بین باشید. من عاشق ژاکت‌های کوچک یا چکمه‌های خزدار هستم، اما می‌دانم که این لباس ها مناسب  آب و هوای شهرمان  نیستند . 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *