دو مدل بستن بند کفش


چگونه بند کفش را پنهان کنیم

بند کفش های پنهان یک مد جالب است که می توانید با هر نوع کفشی امتحان کنید . پنهان کردن بندها می تواند ظاهری آراسته تر به شما بدهد. همچنین اگر رنگ بند  کفشی را که خریداری کرده اید دوست ندارید و می خواهید کمتر دیده شود، می تواند کمک کننده باشد. با بستن بند کفش به‌جای ضربدر با میله‌های مستقیم، می‌توانید مقدار بندی  که در بالای کفش دیده می‌شود را کاهش دهید. یا اگر از بند های متقاطع استاندارد بدتان نمی آید اما از پاپیون بزرگ خوشتان نمی آید، می توانید به جای آن گره های خود را داخل پنجه کفش خود گره بزنید.

انتهای بند ها را در سوراخ های نزدیک به انگشت پا قرار دهید. بند ها را از روی کفش خود بردارید. هر دو سر بند را در سوراخ های پایینی که از بیرون به داخل می روند، قرار دهید. این کار باید یک میله در دو سوراخ پایینی در قسمت بیرونی کفش ایجاد کند. انتهای بند را به سمت بالا بکشید تا سفت شود. اطمینان حاصل کنید که بند در مرکز قرار دارد و طول هر دو انتهای آن یکسان باشد .

اولین “نوار” خود را با بالا آوردن بند کفش سمت چپ به سمت راست بسازید. بند کفش چپ را از سوراخ دوم از پایین بالا بیاورید. باید سوراخ درست بالای سوراخی باشد که به آن وارد شده است. سپس بند را از روی آن بیاورید و از سوراخی که مستقیماً روی آن قرار دارد به سمت پایین فشار دهید. این کار باید یک نوار در جلوی کفش ایجاد کند .

با بالا آوردن بند کفش سمت راست به سمت چپ، “نوار” دوم خود را درست کنید. بند کفش سمت راست را از سوراخ سوم از پایین بالا بیاورید. این سوراخ  باید درست بالای سوراخی باشد که بند سمت چپ به آن وارد شده است. سپس بند سمت راست را از سوراخی که بلافاصله در مقابل آن قرار دارد، به سمت پایین بکشید، همان کاری که با انتهای چپ انجام دادید. این کار باید نوار دوم را ایجاد کند.

به ساختن “میله” در جلوی کفش ادامه دهید. به کشیدن بند ها طبق این الگو ادامه دهید: بند سمت چپ را از سوراخ درست بالای سوراخ قبلی که با آن کار کرده اید بالا بیاورید و مستقیماً به وارد سوراخ پایین کنید. سپس توری سمت راست را از سوراخ درست بالای سوراخی که توری سمت چپ به آن وارد شده است بیرون بیاورید و توری سمت راست را مستقیماً وارد سوراخ پایین کنید .

در قسمت زیرین، بند های شما باید در کنار زبانه کفش بدون عبور از آن باشد .

یک پاپیون در قسمت داخلی کفش ببندید. همانطور که معمولاً می خواهید کمان درست کنید، اما آن را زیر زبانه کفش پنهان کنید. بند سمت چپ را از روی بند سمت راست رد کنید و آن را پایین بیاورید تا بندها بپیچند. حالا با بند سمت راست یک حلقه درست کنید و بند سمت چپ را دور حلقه بپیچید و جلو بیاورید و از سوراخ زیر حلقه رد کنید. حلقه اصلی و حلقه ای را که درست کرده اید بگیرید و بکشید تا کمان محکم شود .برخی افراد متوجه می شوند که داشتن پاپیون زیر زبان کفش هایشان آزار دهنده است. می توانید به جای این کار، کمان را زیر کف کفش یا  یک طرف پای خود قرار دهید.

استفاده از بند معمولی متقاطع

بندکشی را در انتهای نزدیک به انگشت پا شروع کنید. بند کفش خود را بردارید. دو سربند  را از داخل به بیرون در سوراخ های پایین قرار دهید. این کار باید یک میله در دو سوراخ پایینی در داخل کفش ایجاد کند. انتهای بند را به سمت بالا بکشید تا سفت شود. اطمینان حاصل کنید که بند در مرکز قرار دارد و طول هر دو انتهای آن برابر است.

بند کراس متداول ترین نوع بند کفش است. اکثر کفش ها در هنگام خرید به این شکل بسته می شوند. قبل از اینکه آنها را بردارید، با بررسی اینکه آیا آنها قبلاً به صورت متقاطع بسته شده اند یا خیر، در زمان خود صرفه جویی کنید.

با عبور بند سمت راست روی بند سمت چپ، بندهایی متقاطع ایجاد کنید. بند سمت راست را از سمت چپ عبور دهید و آن را از سوراخ دوم به پایین در سمت چپ به سمت بالا بکشید. حالا بند سمت چپ را از سوراخ دوم به سمت پایین به سمت راست بکشید تا یک X ایجاد کنید.

بند ها را در بالای کفش قرار دهید. هنگامی که به مجموعه بالایی سوراخ ها رسیدید، بندها را به جای اینکه به سمت بالا بروید، به سمت پایین سوراخ بفرستید. به جای بیرون آمدن از کفش، بند ها باید داخل کفش پایین بیایند. این باعث می شود انتهای بلند داخل کفش باقی بماند.

 

از راست به چپ و سپس از چپ به راست ضربدر بزنید تا یک گره مربعی در توری ها ببندید. بند کفش را تا نوک کفش پایین بکشید. در حالی که بند ها را شل نگه دارید، بند سمت راست را روی بند سمت چپ در نوک کفش رد کنید، سپس انتهای آن را زیر محلی که دو بند روی هم قرار می‌گیرند بیاورید تا شکل بند ایجاد شود. خیلی سفت نکشید، زیرا می خواهید این پیچ و تاب در نوک کفش بماند. سپس بند سمت چپ را روی بند سمت راست رد کنید و آن را در بالای اولین پیچی که ایجاد کردید، زیر محلی که بندها روی هم قرار می گیرند، بیاورید.

در حین انجام این کار به یاد داشته باشید که بندها را شل نگه دارید. گره باید درست وسط کفش شما قرار گیرد. باید در فضای جلوی انگشتان پا قرار بگیرد.

 

گره را تا انتها داخل کفش خود قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که گره تا انتهای انگشت پایین می‌رود تا در حین راه رفتن، پاهای شما ساییده نشود. هر بار که کفش را می پوشید، بررسی کنید که گره در جای مناسب قرار گرفته باشد.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *