پارچه مناسب لباس های پاییزه کدام است؟ | معرفی 5  پارچه پاییزه ایده آل

پارچه مناسب لباس های پاییزه کدامند؟

پارچه مناسب لباس های پاییزه کدام است؟ با فرارسیدن فصل پاییز و هوای خنک و گاهی سوزناک آن اکثر افراد به فکر دوخت یا خرید لباس های پاییزه می افتند. در این زمان باید بدانید که چه نوع پارچه ای مناسب آب و هوای پاییز می باشد.

پارچه مناسب لباس های پاییزه باید ویژگی های مخصوصی داشته باشد تا بتوان آن را یک پارچه مناسب برای لباس دانست. این پارچه ها نه به اندازه پارچه های تابستانی خنک و نازکند و نه به اندازه پارچه های زمستانی گرم و ضخیم! با ما همراه باشید تا هرآنچه در این باره لازم است را بدانید.

ویژگی های پارچه مناسب لباس های پاییزه

همانطور که گفتیم ضخامت پارچه های پاییزه به گونه ای است که نه خیلی سرد باشند و نه خیلی گرم. این پارچه ها معمولاً یک لایه دارند که آنها را در مقابل ورود سرمای پاییزی مقاوم میکند.

همه می دانیم که بارش های پاییزی خبر نمیدهند! فصل پاییز همیشه آبستن باران ها و رگبارهای غیر منتظره می باشد. بنابراین پارچه مناسب لباس های پاییزه باید به گونه ای باشد که کمترین میزان آب را جذب کند. در غیر این صورت نمیتوان آن را پارچه ای مناسب برای فصل پاییز دانست.

معرفی 5  پارچه مناسب لباس های پاییزه

در ادامه نمونه ای از پارچه هایی که دارای این ویژگی ها می باشند و گزینه خوبی برای لباس های پاییزه هستند را به طور کامل برای شما معرفی خواهیم کرد.

1. پارچه پاییزه کشمیر یا توییت

از محبوبترین پارچه مناسب لباس های پاییزه پارچه کشمیر است.

پارچه کشمیر بدون شک یکی از پرطرفدارترین پارچه های پاییزه می باشد. این پارچه معمولاً از پشم بز کشمیر تولید می شود. پارچه کشمیر یا توییت نرم، سبک، گرم و یک عایق مناسب در برابر رطوبت می باشد.

پارچه کشمیر یا توییت در طرح های مختلفی تولید می شود اما محبوب ترین طرح پارچه کشمیر، پارچه چهارخانه می باشد. پارچه چهارخانه کشمیر برای دوخت پالتو یا مانتو پاییزه بسیار مناسب است و یک استایل شیک به شما هدیه میکند.

2. پارچه پاییزه میکرو

پارچه میکرو را به عنوان پارچه مناسب لباس های پاییزه میتوان معرفی کرد.

پارچه میکرو یکی دیگر از انواع پارچه مناسب لباس های پاییزه می باشد. این مدل پارچه نیز در بین مردم بسیار شناخته شده می باشد. برای تولید پارچه میکرو از الیاف مصنوعی و پلی استر استفاده میکنند.

رنگ بندی این نوع پارچه بسیار متنوع است. پارچه میکرو سبک، قابل شستشو و جاذب آب می باشد. اگر به دنبال یک پارچه زیبا و بادوام برای دوخت یا خرید مانتو های پاییزه هستید ما به شما پارچه میکرو را پیشنهاد میکنیم.

3. پارچه پاییزه موهر

پارچه موهر در دسته پارچه مناسب لباس های پاییزه است.

پارچه پاییزه موهر از دسته پارچه های همه کاره است! الیاف موهر از پشم بز آنگورا تهیه میشود، در دسته الیاف های گران قرار دارد و از آن در تولید مانتو و پالتو پاییزه، پتو، ژاکت، کلاه و حتی فرش استفاده میکنند.

الیاف پارچه پاییزه موهر یک درخشندگی ظریف و مخصوص به خود را دارد. بنابراین شما میتوانید برای داشتن استایل پاییزه شیک، لباس هایی از جنس پارچه موهر را انتخاب کنید.

4. پارچه پاییزه فوتر

پارچه فوتر یکی از پارچه مناسب لباس های پاییزه می باشد.

یکی دیگر از انواع پارچه مناسب لباس های پاییزه پارچه فوتر می باشد. این نوع پارچه یکی از کاربردی ترین پارچه ها برای مانتو پاییزه و پالتو می باشد. پارچه فوتر از الیاف طبیعی پشم گوسفند تولید میشود و به همین دلیل در مقابل سرما مانند یک عایق قوی عمل میکند.

از دیگر ویژگی های برجسته پارچه فوتر میتوان به چروک نشدن، محکم بودن و ایستایی بالای آن اشاره کرد. توجه داشته باشید که دمای بالا و نور مستقیم خورشید به صورت طولانی مدت میتواند الیاف این پارچه را از بین ببرد.

5. پارچه پاییزه سوییت

پارچه سوییت از انواع پارچه مناسب لباس های پاییزه می باشد.

آخرین پارچه مناسب لباس های پاییزه که به شما معرفی میکنیم پارچه سوییت می باشد. قطعاً همه شما نام این پارچه را بارها شنیده اید. سوییت در واقع آخرین لایه چرم می باشد و بسیار نرم و لطیف است. لباس های پاییزه متنوعی با استفاده از پارچه سوییت تولید میشود که شما میتوانید از آنها بهره ببرید.

کلام آخر

تنوع پارچه های پاییزه قطعاً بیشتر از 5 موردی است که ما به شما معرفی کردیم. این 5 مدل پارچه پاییزه جزء معروف ترین و پرطرفدارترین پارچه ها برای لباس های پاییزه می باشند. امیدواریم که این مطلب برایتان سودمند باشد.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *