استایل مینیمال در دنیای مد چگونه است؟

استایل مینیمال در دنیای مد چگونه است؟

استایل مینیمال در بین استایل های متنوع دنیای مد به یکی از پرطرفدارترین استایل ها تبدیل شده است. همه ما چندین بار جمله ” زیبایی در سادگی است “ را شنیده ایم، اصل اساسی استایل مینیمال همین سادگی است.

در این سبک استایل اجزای اضافه از پوشش حذف میشوند. به همین دلیل شاید برخی این استایل را خسته کننده بدانند یا درگیر این تصور باشند که برای انتخاب پوشش در این استایل محدودیت دارند. اما واقعیت امر اینگونه نیست!

لباس های ساده و رنگ های خنثی در این استایل حرف اول را میزنند. به طور کلی میتوان گفت این استایل در نقطه مقابل استایل بوهو برای افرادی که به نظم و ترتیب علاقه دارند مناسب است. اگر شما نیز علاقمند به انتخاب این استایل هستید به شما توصیه میکنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

نکات کلیدی استایل مینیمال زنانه

پیاده سازی عناصر کلاسیک در قالب مدرن و امروزی، اصل اساسی استایل مینیمال زنانه را تشکیل میدهد. این سبک استایل برای آن دسته از زنانی که به استایل کلاسیک علاقه دارند اما میخواهند امروزی تر باشند و دستشان در انتخاب لباس باز باشد بسیار مناسب است.

پالت رنگی مورد علاقه طرفداران این استایل از رنگهای خنثی مانند سفید، طوسی، مشکی و سرمه ای تشکیل میشود. اکثر بانوان پیرو این سبک برای لباس های خود این طیف رنگی را انتخاب میکنند.

اما به این معنی نمی باشد که در این استایل از رنگهای دیگر نمیتوان استفاده کرد. شما میتوانید از ترکیب سایر رنگها با رنگهای خنثی برای استایل مینیمال استفاده کنید.

یک خانوم علاقمند به این استایل لباس هایی مانند تیشرت سفید، کت مشکی، شلوار جین و مشکی، دامن مدادی، کیف مشکی، شومیز و از این قبیل لباسها را همیشه در کمد خود دارد.

اصول اولیه استایل مینیمال مردانه

استایل مینمال مردانه نیز بر اساس سادگی بنا میشود. به طور کلی سبک مینیمال بر پایه این شعار ” کمش هم زیاده “ پیش میرود. یعنی در این استایل تاکید بر استفاده کمتر از جزئیات و اجناس باکیفیت است. در این سبک استایل لباس هایی که انتخاب میکنند اکثرا گران قیمت و مارک است.

استایل مینیمال مردانه به طور کلی از پیراهن سفید مردانه، پیراهن مردانه رنگ تیره، سویشرت رنگ تیره، کت و شلوار دو تکه سرمه ای یا خاکستری، شلوار پشمی خاکستری، شلوار جین تیره، شلوار کتان، کفش چرمی مردانه، اسنیکرز سفید کلاسیک، دستمال گردن یا کراوات و کمربند چرمی تشکیل میشود.

مواردی که نام بردیم کلیات استایل مردانه مینیمال بود. برای یک استایل جذاب و زیبای مینیمال داشتن تمام این لیست الزامی نیست. با کنار هم قرار دادن اصولی تعدادی از این لیست نیز میتوان یک استایل مردانه مینیمال زیبا داشته باشید.

برای انتخاب پالت رنگی استایل مردانه مینیمال به انتخاب دو رنگ کفایت کنید و رنگ سومی را انتخاب نکنید. اگر به استفاده از اکسسوری هایی مانند حلقه، ساعت مچی، عینک آفتابی و … علاقه دارید، به ساده و مینیمال بودن آنها توجه داشته باشید که خدشه ای به استایلتان وارد نشود.

کلام آخر

همانطور که گفتیم این سبک پوشش امروزه طرفداران زیادی در دنیای مد به خود اختصاص داده است. شما نیز به عنوان یک خانم یا آقای علاقمند به این استایل میتوانید با انتخاب های اصولی و بادقت یک استایل مینمیال حرفه ای برای خودتان طراحی کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *