استایل کژوال زنانه و مردانه را بشناسید!

استایل کژوال چگونه است؟

استایل کژوال را میتوان یکی از گسترده ترین استایل های دنیای مد معرفی کرد چراکه تعداد زیادی از انواع لباس را در برمیگیرد. به طور کلی میتوان گفت هر پوششی که رسمی و کلاسیک نباشد استایل سبک کژوال را تشکیل میدهد.

این نوع استایل در دنیای مد برخلاف استایل مینیمال محدودیتی در انتخاب رنگ یا تنوع ندارد. این استایل به زنان و مردان این اجازه را میدهد که هرچه دوست دارند فارغ از جنسیت بپوشند.

از دیگر ویژگی های برجسته این استایل میتوان به عدم محدودیت در استفاده از اکسسوری ها اشاره کرد. به عبارت دیگر در استایل به سبک کژوال شما آزادید هرچه دوست دارید بپوشید!

همه چیز درباره استایل زنانه به سبک کژوال

در گذشته انتخاب نوع پوشش کاملا جنسیتی بود. زنان مجبور به استفاده از دامن های حجیم و فنردار بودند و نمیتوانستند شلوار بپوشند. با تلاش بانوان فمینیست این کلیشه ها کم کم برداشته شد و استایل زنانه کژوال در بین مردم رواج یافت.

امروزه برخلاف گذشته های دور، شلوار یکی از اجزای اصلی پوشش زنان در سبک زنانه کژوال است. این استایل به خانم ها کمک میکنند با انتخاب آزادانه، پوششی که در آن احساس راحتی میکنند را انتخاب کنند.

به یاد داشته باشید که این آزادی انتخاب به این معنی نیست که شما بتوانید هر چیزی در کمدتان دارید باهم بپوشید و اسم آن را کژوال بگذارید! این استایل نکات مربوط به خود را دارد.

در استایل زنانه کژوال جنس پارچه اهمیت بالایی دارد. پارچه لباسهای این سبک باید نرم و لطیف و کش دار باشند که بتوان با آنها به راحتی حرکت کرد. از دیگر نکات پوشش زنانه کژوال میتوانیم به موقعیت زمانی و مکانی اشاره کنیم. سبک کژوالی که انتخاب میکنید باید با محیطی که میروید همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال استایل روزمره کژوال با استایل مهمانی کژوال متفاوت است.

کلیات پوشش مردانه به سبک کژوال

در استایل مردانه کژوال تیشرت و شلوار جین همیشه حضور دارند و هیچوقت از مد نمی افتند. انتخاب این سبک استایل به آقایان این فرصت را میدهد که در راستای راحتی خود هر لباسی دوست دارند فارغ از رسمی و غیر رسمی بودن آن بپوشند.

توجه داشته باشید که استایل مردانه کژوال همیشه از مد تاثیر میگیرد. اما اگر میخواهید مدت زیادی از لباس هایتان استفاده کنید بهتر است فارغ از کلیشه های دنیای مد، لباسهایی را انتخاب کنید که همیشه شیک و راحت هستند.

همانطور که گفتیم تیشرت جزء جدانشدنی این استایل است. استفاده از تیشرت‌ های کتان، کلاسیک و یقه گرد میتواند یک استایل شیک و جذب را برای شما به وجود بیاورد.

برای داشتن استایل مردانه کژوال از انواع شلوارهای جین و کتان، انواع پیراهن های مردانه، هودی، انواع کفش و اکسسوری های مردانه میتوانید استفاده کنید. اینکه کدام را برگزینید به سلیقه شخصی و محلی که قرار است بروید وابسته است.

کلام آخر

یکی ار راحت ترین سبک ها در دنیای مد، سبک کژوال است. این استایل برای تمام زنان و مردانی که علاقه ای به نظم و رسمی بودن ندارند مناسب است. شما میتوانید برای انجام امور روزمره خود این استایل راحت را برگزینید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *