استایل کلاسیک چگونه است؟ دنیای مد را بشناسید!

استایل کلاسیک چگونه است؟ دنیای مد را بشناسید!

استایل کلاسیک یکی دیگر از انواع استایل پرطرفدار و زیبا است که در ادامه سلسله استایل های دنیای مد پس از استایل مینیمال، استایل بوهو و استایل کژوال برای شما معرفی میکنیم.

در یک تعریف کلی از استایل کلاسیک میتوانیم به این جمله اشاره کنیم که دنیای کلاسیک به زمان و مکان خاصی تعلق ندارد، ماهیت خود را حفظ میکند و ماندگار است. اگر شما نیز علاقمند به این سبک استایل هستید به شما توصیه میکنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

نمونه هایی از استایل کلاسیک زنانه

از جمله زنان مشهوری که در زمینه این استایل پوشش برجسته ای دارند میتوان به کیت میدلتون، گریس کلی، آدری هپبورن و ژاکلین کندی اشاره کرد.

در این نوع استایل زیبایی و کیفیت پارچه از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا لباس این استایل سالیان طولانی مورد استفاده قرار میگیرید. رژ قرمز یکی دیگر از ویژگی هایی جدانشدنی این استایل برای بانوان است.

استایل زنانه کلاسیک فقط مربوط به ظاهر نیست. زنانی که این استایل را انتخاب میکنند نشان از عزت نفس و اعتماد به نفسشان دارد. نشان میدهد که برای جلب توجه دیگران نیاز به استفاده از لباسهای پر از زرق و برق ندارند.

به طور کلی در این استایل پارچه های طرحدار شلوغ و رنگارنگ مورد استفاده قرار نمیگیرد و سادگی و راحتی حرف اول را میزند.

نمونه هایی از استایل مردانه کلاسیک

نوع پوشش آقایان رابطه ی مستقیمی با میزان اعتماد به نفسشان در دنیای کار و … است. اگر به عنوان یک مرد بخواهید همزمان با دنیای مد پیش بروید هم نیازمند صرف هزینه ی زیادی هستنید و هم وقت زیادی از شما گرفته میشود.

انتخاب استایل کلاسیک مردانه این دو مشکل را به خوبی حل میکند، چراکه این نوع استایل به ندرت در طول زمان تغییر میکند و همیشه زیبایی و جذابیت مخصوص به خود را دارد.

اساسی ترین اصل در استایل مردانه کلاسیک اندازه بودن لباس و خوش اندام بودن است. کمر شلوار در این استایل باید به گونه ای باشد که نیازی به استفاده از کمربند یا ساس بند نداشته باشید و کمر پیراهن یا تیشرتتان نباید گشاد باشد یا پف کند.

به طور کلی این استایل برای اندام های V شکل بسیار مناسب است. کت و شلوار کلاسیک جزء جدا نشدنی این استایل برای آقایان است. انتخاب رنگ مشکی و خاکستری برای کت و شلوار کلاسیک مردانه بسیار شیک و جذاب است و در مراسم های مختلفی میتوان از آنها استفاده کرد.

یکی دیگر از لباس هایی که برای آقایان بسیار پرکاربرد است، شلوار جین می باشد. در این سبک استایل برخلاف استایل های دیگر شلوار جین به رنگ تیره و ساده برای آقایان مناسب است نه رنگ روشن یا زاپ دار. شلوار کتان نیز یکی دیگر از لباس های بسیار پرکاربرد برای آقایان علاقمند به این نوع استایل است.

کلام آخر

در این مقاله قصد داشتیم شما را یکی دیگر از استایل های مورد توجه زنان و مردان در دنیای مد آشنا کنیم. انتخاب استایل کلاسیک یک انتخاب هوشمندانه برای کسانی می باشد که به دنبال دوری از کلیشه های هرروزه دنیای مد هستند. شما نیز میتوانید برای انتخاب سبک پوشش خود این استایل را برگزینید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *