استایل اگزوتیک ، استایل عجیب و غریب| پرشین پود

استایل اگزوتیک چیست؟

استایل اگزوتیک یکی دیگر از استایل های عجیب در دنیای مد و فشن است که پس از معرفی استایل های دیگر مانند استایل آوانگارد، استایل ویمسیکال، استایل مینیمال و …در مقالات پیشین، در این مقاله قصد داریم هر آنچه درباره آن لازم است برای شما بازگو کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

استایل اگزوتیک چیست؟

همانطور که از نام این استایل پیدا است، در این استایل هر چیز عحیب و غریبی را میتوانید مشاهده کنید. به دلیل تفاوت بسیار زیاد این استایل با پوشش عادی و هنجارشکنی های آن هرکسی آن را انتخاب نمیکند. افرادی که استایل اگزوتیک را برای خود برمیگزینند قطعا دارای اراده قوی و شجاعت بالایی هستند.

سبک اگزوتیک مختص به قشر یا افراد خاصی نیست و هرکس دارای اراده قوی و مصمم باشد میتواند این استایل را برای خود برگزیند.

طراحان بزرگی  مانند بالمین (balmain)، الکساندر مک کوئین (alexander Mcqueen) ، دولچه و گابانا (Dolce & Gabbana )، ماشینو (Mashino) و میسونی (Missoni ) از معروف ترین طراحانی هستند که در زمینه این استایل فعالیت میکنند.

ویژگی های استایل اگزوتیک

از ویژگی های شاخص این استایل میتوان به استفاده از رنگ های تند، گلدوزی های پیچیده، چاپ و طرح های عجیب و زیورآلات خاص و متفاوت اشاره کرد.

برای استفاده از این آیتم های عجیب و غریب در این استایل هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و انتخاب برای هر فرد آزاد است. در نهایت این استایل باید در راستای اسمش عجیب و در عین حال جذاب باشد.

اکسسوری ها و زیورآلات بخش مهمی از این استایل را تشکیل میدهند. استفاده از زیورآلات بزرگ و دستساز مانند النگوهای پهن برای خانم ها و انگشترهای بزرگ برای آقایان در این سبک پوشش بسیار رایج است.

این استایل جنجال برانگیز امروزه با حمایت و کمک بسیاری از هنرمندان هالیوود در بین افراد بیشتری شناخته شده است و شما نیز در صورت علاقه میتوانید آن را برگزینید.

نمونه هایی از استایل عجیب اگزوتیک

در ادامه مدل هایی از این سبک را برای ایده گرفتن و آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان با این استایل قرار میدهیم :

در این قسمت مدل شماره 1 استایل اگزوتیک قرار گرفت.

در این قسمت مدل شماره 2 استایل اگزوتیک قرار گرفت.

در این قسمت مدل شماره 3 استایل اگزوتیک قرار گرفت.

در این قسمت مدل شماره 4 استایل اگزوتیک قرار گرفت.

در این قسمت مدل شماره 6 استایل اگزوتیک قرار گرفت.

در این قسمت مدل شماره 5 استایل اگزوتیک قرار گرفت.کلام آخر

دنیای مد و فشن بسیار بزرگ و گسترده است. استایل اگزوتیک یکی دیگر از شگفتانه های عجیب و غریب این دنیای بزرگ است. امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان سودمند واقع شده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *