استایل ویمسیکال را همراه با پرشین پود بشناسید!

استایل ویمسیکال چگونه است.؟

استایل ویمسیکال چیست؟ تاکنون نام این استایل به گوشتان خورده است؟ اگر شما نیز از علاقمندان و دنبال کنندگان دنیای مد و فشن باشید قطعا این استایل را دیده اید.

امروز قصد داریم هر آنچه لازم است درباره این استایل بدانید برای شما بازگو کنیم، همانطور که در مقالات پیشین در رابطه با استایل مینیمال، استایل ماکسیمال، استایل کلاسیک، استایل هیپ هاپ و … گفتیم.

ویژگی های استایل ویمسیکال چیست؟

استایل ویمسیکال به دلیل پالت رنگی مورد استفاده و نوع ترکیب پارچه ها و پترن ها در دید منتقدین دنیای مد و فشن به عنوان استایلی خیال انگیز و بلند پرواز شناخته می شود.

در این استایل شما خیلی کم استفاده از رنگ مشکی را میبینید مگر در جزئیات. اما استفاده از رنگهایی همچون آبی، صورتی روشن و سبز بسیار مشهود است و رنگ هایی همچون سفید و طوسی روشن به عنوان رنگ های خنثی کاربرد دارند.

در استایل ویمسیکال توجه ویژه ای به دامن های بلند، اکسسوری های ساخت دست و رنگی و پیراهن های کوتاه دخترانه وجود دارد. برای دوخت این لباس ها استفاده از پارچه های گل گلی، توپ توپی و نقطه دار مرسوم است.

مدل لباس های مرسوم در استایل ویمسیکال

در این استایل استفاده از رنگ های شاد و طرح های سرزنده نشان از جسارت و جرئت در دنیای فشن است و اکثر لباسهای این استایل دارای این ویژگی هستند.

در این سبک استفاده از پیراهن های بلند با رنگ های شاد درفصل تابستان طرفداران زیادی دارد مانند chiara ferragni سوپر مدل ایتالیایی.

دامن های بلند با پترن های رنگی یکی دیگر از اجزای جدانشدنی این استایل هستند که در کمد هر ویمسیکالیستی مشاهده میشوند. این دامن های کلوش بلند رنگی را میتوان با پیراهن های کوتاه و یا مانتوهای سفید یا کرم رنگ ترکیب کنید.

طرفداران این سبک در فصل زمستان برای استایل خود کت های بلند یا statements coat ( پالتو) به رنگ های شادی مانند صورتی، نارنجی، بنفش، سبز و لیمویی با پترن های ساده و دخترانه را انتخاب میکنند. این کت های بلند را با شلوارهای اسکینی، چکمه های نیمه بلند یا پاشنه بلند های کلاسیک میتوان ترکیب کرد.

از دیگر مدل لباس های های بسیار پرطرفدار و مشهور اسایل ویمسیکال میتوان به ماکسی های ساحلی خنک و طرحدار و سرهمی های کوتاه دخترانه با طرح و رنگهای شاد اشاره کرد.

نمونه هایی از استایل ویمسیکال

در ادامه تعدادی مدل نمونه از این استایل را برای آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان با این سبک از دنیای مد و فشن آورده ایم :

مدل شماره 1 از استایل ویمسیکال

 

مدا شماره 2 از استایل ویمسیکال

 

مدل شماره 3 از استایل ویمسیکال

 

مدل شماره 4 از استایل ویمسیکال

 

مدل شماره 5 از استایل ویمسیکال

 

مدل شماره 6 از استایل ویمسیکال

 

مدل شماره 7 از استایل ویمسیکال

 

مدل شماره 8 از استایل ویمسیکال

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *