معرفی استایل راکر در دنیای مد و فشن

استایل راکر چگونه است؟

استایل راکر چیست؟ امروز قصد داریم در ادامه سلسله مقالات دنیای مد پس از معرفی استایل هایی چون استایل مینیمال، استایل ماکسیمال، استایل بوهو، استایل کلاسیک، استایل هیپ هاپ، استایل آوانگارد و … شما را با استایل چالش برانگیز راکر آشنا کنیم.

استایل راکر که امروزه رد بین جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است از اواسط دهه 50 میلادی توسط هنرمندان موسیقی راک در آمریکا شروع شد به همین دلیل این سبک را با نام راکر میشناسند.

دیوید بویی، الویس پریسلی، فردی مرکوری و چاک بری از جمله خوانندگانی هستند که آغاز کننده این استایل و این سبک موسیقی بوده اند.

ویژگی های استایل راکر چیست؟

رنگ غالب در این سبک رنگ مشکی می باشد. البته شما میتوانید از رنگهایی مانند طوسی یا نقره ای نیز در استایل خود استفاده کنید. با توجه به پالت رنگی این استایل میتوان نتیجه گرفت این سبک یک استایل خشن است.

برای داشتن یک استایل حرفه ای در این سبک استفاده از کت چرم، تیشرت های قدیمی و گشاد، شلوار جین جذب و پاره، کتانی اسنیکرز، پوتین و کفش های ساق بلند را فراموش نکنید.

لباس های چرمی که مورد استفاده در این استایل هستند چرم های معمولی نیست، چرم های خشنی است که زیپ هایشان دندانه های بزرگی دارد. فراموش نکنید کت چرم یکی از اجزای اصلی این استایل می باشد.

در ادامه نمونه هایی از این استایل را برای ایده گرفتن و آشنایی بیشتر شما با این سبک آورده ایم:

استایل راکر زنانه

در این قسمت مدل شماره 1 استایل راکر زنانه قرار گرفت.

در این قسمت مدل شماره 2 استایل راکر زنانه قرار گرفت.

در این قسمت مدل شماره 3 استایل راکر زنانه قرار گرفت.

استایل راکر مردانه

در این قسمت مدل شماره 1 استایل راکر مردانه قرار گرفت.

در این قسمت مدل شماره 2 استایل راکر مردانه قرار گرفت.

در این قسمت مدل شماره 3 استایل راکر مردانه قرار گرفت.

کلام آخر

با اینکه سبک راکر را یک استایل خشن میدانند اما این استایل فقط مختص به مردان نیست. زنان نیز میتوانند با اضافه کردن جزئیات ظریف یک استایل زیبا و حرفه ای در این سبک داشته باشد. به این نکته توجه داشته باشید که با انتخاب این سبک برای پوششتان نگاه ها به سمت شما جلب میشود.

اگر تمایلی به مرکز توجه دیگران قرار گرفتن ندارید میتوانید این استایل را با استایل مینیمال ترکیب کنید و تنها از کت چرم مشکی که یکی از اجزای اصلی این استایل است استفاده کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *