استایل هیپ هاپ در دنیای مد و فشن را بشناسید!

استایل هیپ هاپ چگونه است؟

استایل هیپ هاپ یکی دیگر از استایل های مطرح در دنیای مد است که در این مقاله قصد داریم هرآنچه درباره آن لازم است برای شما بیان کنیم. در سلسه مقالات قبلی درباره انواع استایل کلاسیک، استایل مینمیال، استایل کژوال، استایل آوانگارد و استایل بوهو برای شما صحبت کرده ایم.

اکنون نوبت به استایل هیپ هاپ رسیده است که طرفداران زیادی دارد و در راستای یکی از مشهورترین سبک های موسیقی در آمریکا به وجود آمده است.

پیدایش این سبک توسط آمریکایی های آفریقایی تبار در اواخر دهه 1970 در نیویورک انجام گرفت. با افزایش علاقمندان موسیقی فراگیر و خیابانی هیپ هاپ، علاقمندان به مد و استایل آن نیز افزایش یافتند.

البته ریشه این استایل به دهه 60 میلادی باز میگردد. در آن زمان بچها در محله های فقیرنشین مجبور بودند لباس های براداران بزرگتر خود را که اغلب به آنها گشاد بود بپوشند. بنابراین میتوان گفت مشخصه اصلی این استایل گشاد بودن لباس است.

در اینجا تصویری از مدل استایل هیپ هاپ قرار گرفت.ویژگی های اصلی استایل هیپ هاپ چیست؟

به طور کلی سبک هیپ هاپ نیز از اواخر دهه 1970 تا کنون مانند سایر استایل ها تحت تاثیر زمان دچار تغییراتی شده است اما همچنان بنای اصلی خود را حفظ کرده است. مدل لباس و مو مشخصه های اصلی این استایل هستند که از گذشته تا کنون ماهیت خود را حفظ کرده اند.

افراد علاقمند به استایل هیپ هاپ در کمد لباس خود همیشه لباس هایی از جمله هودی، پیراهن بیسبالی، جین بگی، لباس های اور سایز و گشاد، شلوار بگ، شلوار فاق کوتاه، ژاکت بامبر، لباس ورزشی و گرمکن، کلاه کپ، کفش بسکتبالی، اکسسوری های بزرگ، ساعت، زنجیر، عینک بزرگ و … را دارند.

در اینجا مدل نمونه ای از استایل هیپ هاپ قرار داده شد.استایل هیپ هاپ فقط در پوشش خلاصه نمیشود و در بین شروع کنندگان این سبک دارای نماد درونی و بیانگر اعتقادات آنها بوده است. این استایل بعد از گذشتن چند دهه همچنان بین جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

در دهه 90 این استایل با شکوفایی رو به رو شد و برندهای مطرحی همچون آدیداس و پوما به شکل دهی این استایل پرداختند. در همین دوران بود که مشخص های اصیل آمریکایی و آفریقایی مانند دستمال سر، شلوار گشاد و کفش بیسبال به این استایل راه پیدا کردند.

برای معرفی سبک هیپ هاپ نمیتوان از نقش خواننده هایی مانند اسنوپ داگ، بیگی، آیس، کیوب، توپاک، كانیه وست و فارل ویلیامز غافل شد. این خواننده ها در اواخر دهه 90 تاثیر زیادی در این استایل داشتند.

در این قسمت نمونه ای از استایل هیپ هاپ قرار داده شد.امروزه در دنیای مد با توجه به افزایش تعداد علاقمندان به استایل هیپ هاپ در بین جوانان، برند های مشهور بسیاری مانند برند لباس خیابانی Supreme ، رالف لورن، کلوین کلاین و تامی هیلفیگر در این زمینه فعالیت میکنند.

برای داشتن یک استایل هیپ هاپ امروزی از داشتن اکسسوری های براق مانند زنجیرها و ساعت های بزرگ طلایی غافل نشوید. همچنین برخلاف گذشته که برای این استایل از پیراهن و شلوار گشاد به طور همزمان استفاده میشد، شما میتوانید از شلوار های تنگ به همراه پیراهن های گشاد استفاده کنید. این تغییر باب میل جوانان است.

در این قسمت تصویر مدلی از استایل هیپ هاپ قرار گرفت.کلام آخر

رپرها و خواننده های آمریکایی نقش بسیار زیادی در معرفی و مشهور شدن این استایل در بین افراد دارند. به طوریکه بسیاری از برندها برای تبلیغ محصولات خود از آنها کمک میگیرند. اگر شما نیز به این استایل خاص دنیای مد علاقمندید میتوانید با ایده گرفتن از این افراد استایل مخصوص خودتان را داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *