معرفی استایل کالج در دنیای مد | پرشین پود

استایل کالج چگونه است؟

استایل کالج یکی دیگر از استایل های دنیای مد و فشن است که اکنون ما قصد داریم پس از معرفی استایل کلاسیک، استایل مینیمال، استایل آوانگارد، استایل بوهو، استایل وینتیج، استایل کژوال و … به معرفی آن بپردازیم.

ریشه شکل گیری این استایل به مدارس خصوصی و لاکچری واقع در شمال شرق آمریکا می باشد که عموماً مختص به افراد ثروتمند بوده است برمیگردد. استایل کالج به صورت برنامه ریزی شده در این مدارس و دانشگاه های آمریکا به منظور تربیت نسل اشرافی رواج یافت.

بنابراین این استایل را میتوان یکی از استایل هایی در نظر گرفت که با انتخابش یک استایل باکلاس و با شخصیت خواهید داشت.

مهم ترین نکته در این استایل اصل سادگی است. برای داشتن یک استایل کالج مناسب از انتخاب و پوشیدن لباس های پرکار و شلوغ و یا استفاده از اکسسوری های زیاد خود داری کنید.

چه رنگ هایی برای استایل کالج مناسب هستند؟

برای ست کردن رنگ لباس هایتان در این استایل میتوانید از چرخه رنگ استفاده کنید تا بتوانید رنگ های مکمل و متضاد را تشخیص دهید. در این راستا میتوانید مقاله ست کردن لباس با ترکیب رنگ های ایده آل را نیز مطالعه کنید.

به طور کلی برای این استایل رنگ های ساده و شیکی مانند انواع طیف رنگی سفید، انواع طیف رنگی آبی تیره، انواع طیف رنگی قرمز تیره، رنگهایی چون مشکی و سبز زمردی انتخاب بسیار مناسبی می باشد.

نکات طلایی درباره استایل کالج

برای داشتن یک استایل موفق لازم است به یک سری نکات توجه کافی داشته باشید. استفاده از ساعت مچی را هرگز فراموش نکنید. برای خرید ساعت مچی یک مدل ساده و به رنگ خنثی انتخاب کنید.

به عنوان اکسسوری از زیورآلات مرواریدی استفاده کنید. این مدل زیورآلات ساده و شیک هستند که هیچوقت از مد نمیفتند. یکی دیگر از المان ایی که برای تکمیل استایل خود میتوانید از آن بهره ببرید عینک است. مدل فریم عینک را بر اساس فرم صورت خود انتخاب کنید. از انتخاب عینک های بزرگ و رنگ روشن نیز خودداری کنید.

انتخاب کفش مناسب استایل کالج به اندازه انتخاب لباس برای زیبایی استایل شما ضروری است. کفش های ساده و شیک بهترین انتخاب برای شما هستند.

در ادامه نمونه هایی از این استایل را برای شما آورده ایم:

در این قسمت تصویر مدل شماره 1 استایل کالج قرار گرفت.

در این قسمت تصویر مدل شماره 2 استایل کالج قرار گرفت.

در این قسمت تصویر مدل شماره 3 استایل کالج قرار گرفت.

در این قسمت تصویر مدل شماره 4 استایل کالج قرار گرفت.

در این قسمت تصویر مدل شماره 5 استایل کالج قرار گرفت.

در این قسمت تصویر مدل شماره 6 استایل کالج قرار گرفت.

در این قسمت تصویر مدل شماره 7 استایل کالج قرار گرفت.

در این قسمت تصویر مدل شماره 8 استایل کالج قرار گرفت.کلام آخر

همانطور که تا به اینجا متوجه شده اید این استایل بر مبنای ساده و شیک بودن بنا نهاده شده است. اگر این استایل را انتخاب کنید همیشه ظاهری مرتب و آراسته خواهید داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *