استایل کابوی را می شناسید؟ همراه ما باشید!

استایل کابوی چگونه است؟

استایل کابوی چگونه استایلی است؟ تاکنون درباره این سبک پوشش شنیده اید؟ در راستای تکمیل سلسله مقالات دنیای مد پس از معرفی استایل مینیمال، استایل کژوال، استایل بوهو، استایل کلاسیک، استایل هیپ هاپ، استایل آوانگارد، استایل ورزشی و استایل وینتیج حال نوبت به استایل کابوی یا مد وسترن رسیده است.

این سبک پوشش در غرب به خصوص آمریکا طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است. از این رو برخی می پندارند ریشه این استایل متعلق به آمریکا است اما استایل کابوی ریشه ی اسپانیایی دارد.

در واقع این سبک یک نوع پوشش محلی اسپانیایی می باشد اما پیروی برخی از هنرمندان و سلبریتی ها از این استایل و انتخاب پوشش خود به این سبک باعث افزایش شمار علاقمندان و محبوبیت این استایل شد.

سریال معروف پزشک دهکده یکی از سریال های محبوب است که بر اساس سبک کابوی ساخته شده است و تاثیر زیادی در محبوبیت و شناخته شدن این استایل نیز دارد.

این سبک پوشش خاص برای مردان با عنوان استایل کابوی و برای زنان با عنوان کاوگرل شناخته میشود. ریشه این استایل و سبک زندگی به گاوچران ها برمیگردد.

ویژگی های استایل کابوی را بشناسید

کت های وسترن، بوت ها و کفش های خاص، پیراهن های آستین بلند و کلاه از عناصر اصلی این استایل می باشند. بوت های است سبک بر روی خود دارای طرح های مخصوصی هستند که باعث جذابیت آنها می شود و کفش ها در انواع نوک تیز، چرمی و پاشنه دار موجود است.

پیراهن هایی که در این سبک مورد علاقه افراد قار دارد بر روی جلو سینه، پشت و یا دور یقه خود دارای طرخای خاصی هستند. پانچوهای مورد استفاده در این سبک پهلوهایشان بدون دوخت می باشد و امروزه یکی از محبوب ترین عناصر این استایل است.

در رابطه با کلاه سبک کابوی میتوان گفت کمتر کسی در دنیا وجود دارد که کلاه خاص کابوی را نشناسد. کلاه کابوی یکی از اصلی ترین ارکان این استایل محسوب میشود. شما میتوانید این سبک کلاه را با یکی از رنگ های قهوه ای، برنزی، سیاه یا سفید انتخاب کنید.

از دیگر اکسسوری هایی که میتواند به حرفه ای تر شدن این سبک استایل کمک کند دستمال گردن های طرحدار با رنگهای شاد می باشد. در ادامه نمونه هایی از این استایل جذاب را برای شما آورده ایم :

در اینجا نمونه ای از استایل کابوی مردانه قرار گرفت.

در این قسمت نمونه ای از استایل کابوی قرار داده شد.

در این قسمت تصویری از استایل کابوی قرار داده شد.

در اینجا تصویری از استایل کابوی زنانه قرار گرفت.

در این قسمت تصویر نمونه ای از استایل کابوی مردانه قرار داده شد.

در این قسمت مدلی از استایل کابوی قرار گرفت.کلام آخر

در این مقاله قصد داشتیم شما را با یکی دیگر از استایل های محبوب دنیای مد و فشن آشنا کنیم. امید است که این مقصود حاصل شده باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *